Gabloty z biżuterią, poszerzające podstawowy asortyment sklepu, sprawdzają się szczególnie dobrze w miastach, w których nie ma salonu jubilerskiego.
Piątek
06.01.2017
Stoiska z biżuterią marki Ada Plus działają w prawie tysiącu sklepów w całej Polsce.
 

Ada Plus produkuje srebrną biżuterię od 1996 roku. W tej chwili stoiska z wyrobami tej marki można znaleźć już w blisko tysiącu sklepów w całym kraju. Partnerzy, którzy zdecydują się na współpracę z Ada Plus, mogą wstawić gabloty ze srebrem np. do swoich sklepów wielobranżowych, odzieżowych, drogerii.
– Wprowadzamy coraz wyższe standardy obsługi partnerów. Wyposażamy ich w darmowe, podświetlane gabloty i ekspozytory do prezentacji biżuterii – mówi Marzna Łyszcz, dyrektor handlowy Ada Plus. – Wiodące stoiska partnerów handlowych mają też możliwość uzyskania dofinansowania, np. otrzymują od nas darmowe pakiety biżuterii, które zostają wykorzystane podczas promocji na otwarciu punktu. Szczególnie istotne jest to, że jeżeli któreś modele biżuterii nie sprzedają się, to wymieniamy je na inne, czego nie robią pozostałe firmy jubilerskie.
Ten format współpracy – czyli gabloty z biżuterią, poszerzające podstawowy asortyment sklepu sprawdza się szczególnie dobrze w miastach, w których nie ma salonu jubilerskiego.

Biżuteria Ada Plus może też być sprzedawana na wyspach handlowych. Wydatek na zatowarowanie takiego stoiska to minimum 40 tys. zł.
– Nasza biżuteria może być dodatkiem np. w przypadku wysp sprzedających artykuły prezentowe – zachęca Marzena Łyszcz.
Inną formą współpracy jest otwarcie salonu franczyzowego. Ten format jest przeznaczony dla miast od 20 tys. mieszkańców.
– W tym przypadku także partycypujemy w kosztach umeblowania oraz wyposażenia sklepu. Wysokość naszego dofinansowania zależy m.in. od wysokości wkładu własnego partnera – wyjaśnia Marzena Łyszcz. – Koszt zatowarowania sklepu zaczyna się od 100 tys. zł.
Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, ani żadnych opłat miesięcznych. Partner zarabia na marży handlowej. Centrala nie narzuca cen minimalnych – partner ustala je sam, dostosowując do możliwości i uwarunkowań lokalnego rynku.
– Biżuteria zawsze sprzedaje się dobrze. A nasza marka jest coraz bardziej rozpoznawalna i cieszy się coraz większym uznaniem klientów – podkreśla dyrektor handlowa Ada Plus. – Staramy się też nadążać za trendami. Co miesiąc wprowadzamy do oferty kilka nowych wzorów.


POPULARNE NA FORUM

Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...

23 wypowiedzi
ostatnia 05.05.2023
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...

23 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?

W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.

2 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
Perfumy na mililitry

Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...

76 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2020
Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019