Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Xeromatic, agencja reklamowa i drukarnia online, chce odwrócić konwencjonalny system prowadzenia tego typu biznesu opartego o lokal. – To my wychodzimy do klienta. Nasi partnerzy działają mobilnie, w związku z czym nie ma konieczności posiadania lokalu ani kosztów wynajmu z nim związanych – mówi Konrad Waszczyk, właściciel firmy. Zapewnia on, że podobny model firma testuje od 2006 roku, a od 2012 realizuje w innej sieci, gdzie dobrze się sprawdza. Posiada ona już sporą sieć opartą o inny produkt – FREE TV Bezpłatną Gazetę z programem TV, portal Filmowy i aplikację mobilną z kuponami rabatowymi. Działa w około 50 miejscowościach.
– Te doświadczenia dają nam lepszy start i wiedzę jak budować sieć w naszym kraju. Chcemy, żeby Xeromatic stała się największą w Polsce siecią agencji reklamowych wspartych systemem drukarni online – mówi Konrad Waszczyk. Xeromatic ma już pięć jednostek własnych i sześć punktów partnerskich. Do końca roku chce uruchomić kolejnych 10 punktów. Partnerów szuka w całym kraju.
– Koncept sprawdzi się w każdej większej miejscowości gdzie są firmy, a jak wiemy w każdej miejscowości w Polsce firmy funkcjonują, więc rynek zbytu zapewniony – zapewnia Konrad Waszczyk.
Biznes można uruchomić w każdej miejscowości powiatowej. Partner otrzyma wyłączność na cały powiat w ramach jednej licencji. Ambitni mają jednak także możliwość objęcia kilku powiatów pod swoją licencją.
Konrad Waszczyk tłumaczy, że partner Xeromatic staje się opiekunem klienta – jest do jego pełnej dyspozycji.
– Dzięki wszechobecnemu dostępowi do Internetu można dziś w siedzibie u klienta zaprezentować produkty, projekt i wykonać kalkulację z poziomu tableta. Jeszcze 5-6 lat temu było to nieosiągalne – tłumaczy Konrad Waszczyk.
Dodaje, że głównym założeniem biznesowym jest zamawianie produktu przez partnerów bezpośrednio u producenta.
– Dzięki temu niwelujemy pojęcie pośrednika a partner ma wyprodukowany produkt w cenie producenta. My jako operator marki nie pobieramy prowizji a jedynie opłatę marketingową w wysokości 399 zł netto miesięcznie. Z kolei partner ma 100 proc. prowizji dla siebie – tłumaczy Konrad Waszczyk.
Partnerzy zarabiają na sprzedaży produktów poligraficznych: wizytówek, ulotek, banerów, plakatów itp oraz usług projektów graficznych, tworzeniu stron WWW, kampanii na Facebooku czy Google. Łącznie firma dysponuje kilkudziesięcioma produktami w kilkuset konfiguracjach.
Inwestycja w Xeromatic to mniej więcej 10 tys. zł netto plus program graficzny Corel Draw za ok. 300 zł netto. W ramach tej inwestycji partner może liczyć na wszelkie niezbędne narzędzia do prowadzenia agencji wspartej systemem drukarni online. Xeromatic zapewnia szkolenie, materiały na start, tablet, foldery reklamowe, wizytówki i know-how prowadzenia biznesu. W pogotowiu czeka też studio graficzne i wsparcie konsultingowe 24h w ciągu dnia i 7 dni w tygodniu.
Na zwrot z inwestycji można liczyć w ciągu trzech miesięcy, zależnie od poświęconego czasu i zaangażowania partnera.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Platforma Tribeware to inteligentny pośrednik między menedżerem a pracownikami. Wskazuje im drogę do przyjętych celów, nagradza za wykonane zadania i wylicza, co udało się dzięki nim zyskać.
Robert Podleś, właściciel firmy Cobi, zaczynał prowadzić biznes w trudnej komunistycznej rzeczywistości. Dzisiaj jego firma sprzedaje swoje produkty do ponad 40 krajów świata. Ale gdyby nie mama, kto wie jak potoczyłyby się jego losy...
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...