W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje m.in. weryfikację planowanej lokalizacji, pomoc przy projektowaniu i adaptacji lokalu, szkolenia na początku i w trakcie działalności.
Wtorek
22.08.2017
Franczyzodawca pizzerii Stopiątka otworzył już siedem lokali w tym roku. W jakich miastach aktualnie szuka franczyzobiorców?
 

W tej chwili pod szyldem Stopiątki działa 40 lokali – wszystkie franczyzowe. Siedem z nich otwarto w tym roku. Do końca 2017 franczyzodawca planuje jeszcze około ośmiu nowych placówek.
Generalnie nasze docelowe lokalizacje to miasta powyżej 20 tys. mieszkańców. Teraz zamierzamy jednak skupić się mocniej na dużych ośrodkach, liczących ponad 100 tys. mieszkańców – zapowiada Marta Kołakowska, kierownik sieci Stopiątka. – Interesuje nas cała Polska, choć są regiony, gdzie intensywniej szukamy franczyzobiorców, np. Pomorze, Śląsk, Wielkopolska.

Inwestycja w pizzerię marki zaczyna się od 100 tys. zł. Ostateczne koszty zależą od wielkości lokalu, jego stanu wyjściowego. Pizzerie można otwierać zarówno w food courtach galerii handlowych, jak i w lokalizacjach przyulicznych, w centrach miast, na osiedlach. Niedawno w Łodzi uruchomiony został lokal w budynku wolnostojącym, z własnym parkingiem i placem zabaw.
Tutaj wydatki na inwestycję były oczywiście wyższe. Wszystko zależy od możliwości inwestora – podkreśla Marta Kołakowska.
W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje m.in. weryfikację planowanej lokalizacji, pomoc przy projektowaniu i adaptacji lokalu, szkolenia na początku i w trakcie działalności. Franczyzodawca zapewnia też wsparcie w rekrutacji i szkoleniu pracowników pizzerii i obsługę logistyczną placówek.
We wrześniu uruchamiamy nową stronę internetową i wprowadzamy innowacyjne rozwiązania jeśli chodzi o system zamówień on-line – informuje Marta Kołakowska.
Opłata licencyjna za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł netto. Miesięczna opłata franczyzowa to 1,2 tys. zł.

Mastergrupa, właściciel Stopiątki, od ubiegłego roku rozwija też drugi koncept – Red Hot Chicken, czyli lokale ze smażonym panierowanym kurczakiem. Działają w formacie typowych snack barów.
Z założenia jest to koncept dla mniejszych miast, w których nie pojawia się konkurencja w postaci dużych, zagranicznych koncernów – mówi Marta Kołakowska. Mamy jednak lokale także w dużych miastach, jak np. Łódź i radzą sobie one bardzo dobrze.
Inwestycja w Red Hot Chicken zaczyna się od 60 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 5 tys. zł, a miesięczna 1 tys. zł.


POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022