Partner Fresh Gelato może otworzyć zupełnie nowy lokal, ale może także w szybki i prosty sposób zaimplementować nasz system w już istniejących lokalizacjach typu kawiarnie, cukiernie, piekarnie, restauracje.
Izabela Urbańska
Poniedziałek
30.10.2017
Nasz koncept idealnie sprawdza się zarówno w małych miejscowościach, jak i dużych miastach – mówi Izabela Urbańska, przedstawiciel sieci Fresh Gelato.
 

Polski rynek jest dość mocno nasycony różnego rodzaju konceptami "lodowymi". Czym wyróżnia się Fresh Gelato?
Przede wszystkim jest to pierwszy i jedyny obecnie koncept, oferujący produkcję świeżych lodów w miejscu sprzedaży. To bardzo istotny element naszej przewagi konkurencyjnej. Technologia Fresh Gelato oparta jest na urządzeniach GX marki Frigomat, które są produkowane we Włoszech. Know-how systemu polega na produkcji lodów w obecności klienta, dzięki czemu nie trzeba inwestować w wyposażenie klasycznego laboratorium oraz w zatrudnienie wyspecjalizowanych osób odpowiedzialnych za produkcję. Daje to również wiele wymiernych korzyści finansowych. W jednym urządzeniu możemy zarówno produkować lody rzemieślnicze, jak również prowadzić ich sprzedaż. Urządzenie jednocześnie jest witryną o atrakcyjnym designie oraz z transparentnymi kopułami, dzięki którym klienci widzą proces produkcji. Kolejną przewagą systemu Fresh Gelato jest jego elastyczność. Partner może otworzyć zupełnie nowy lokal, ale może także w szybki i prosty sposób zaimplementować nasz system w już istniejących lokalizacjach typu kawiarnie, cukiernie, piekarnie, restauracje. Warto dodać, że koncept z powodzeniem funkcjonuje i rozwija się również w innych krajach, dzięki czemu możemy zbierać najlepsze doświadczenia z różnych rynków i adaptować je do polskich realiów. Najlepszą rekomendacją są nasi partnerzy, którzy uzyskując szybki zwrot z inwestycji po otwarciu pierwszej lokalizacji, w kolejnych sezonach inwestują w kolejne.

W jakich formatach można prowadzić lodziarnie?
Jak wspomniałam, jesteśmy bardzo elastyczni. Proponowany przez nas system nie jest typowym konceptem franczyzowym, ale partnerskim, dlatego wszystkie inwestycje zaczynamy od rozmowy z potencjalnym partnerem, identyfikacji jego potrzeb i oczekiwań. Najbardziej popularnymi formatami są lokale stacjonarne, wyspy w galeriach handlowych oraz lokale take away, czyli popularna sprzedaż z okienka. W ofercie posiadamy również formaty dla punktów sezonowych, punkty mobilne (przyczepy) oraz format możliwy do wstawienia w już istniejących lokalach, tzn. Fresh Gelato Corner.

Gdzie szukacie państwo partnerów?
Koncept idealnie sprawdza się zarówno w małych miejscowościach, jak i dużych miastach. Potencjał każdej lokalizacji jest indywidualnie oceniany. Dzięki temu, że jesteśmy liderem w Polsce jeśli chodzi o doświadczenie i ilość wdrożeń technologii produkcji Fresh Gelato, jesteśmy w stanie dość precyzyjnie oszacować potencjał danej lokalizacji i przygotować kalkulację finansową dla konkretnego punktu.

Jaką kwotą trzeba dysponować na start?
Jest to uzależnione od wielu czynników. Mamy partnerów, którzy zainwestowali w ten biznes 38 tys. zł, ale też takich, którzy wydali ponad 100 tys. zł. Dzięki temu, że posiadamy wiele modeli biznesowych, możemy skutecznie je optymalizować w zależności od oczekiwań i możliwości przyszłego partnera. Nasi partnerzy otrzymują kompleksowe wsparcie, począwszy od projektu, szkolenia, po gotowe rozwiązania marketingowe i wsparcie procesów operacyjnych oraz zarządzania lokalem. Podstawą menu są lody i desery, natomiast dla punktów całorocznych posiadamy też całą gamę produktów uzupełniających. Receptury opracowane są przez włoskich mistrzów rzemiosła i łączą włoską tradycję rzemieślniczą z prostotą przygotowania i jej powtarzalnością.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Atelier Herosima
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Cofix Poland
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Japanos
Kashka
KawoWiniarnia
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Le Pain Quotidien
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Night Burger
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Przybij Piątaka
Ramen Shop by Sushi Kushi
Sahar Kebab
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Sushiroll Bistro – restauracje sushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Willisch
Young Burger
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022