Znana sieć pizzerii chce nad Wisłę
Chris Wynne, dyrektor generalny firmy PJ Wester, która jest masterfranczyzobiorcą marki
W Polsce konkurencja w segmencie pizzerii jest bardzo duża. Mocną pozycję mają już nie tylko międzynarodowe marki, jak Pizza Hut, ale też krajowe sieci, jak Da Grasso czy Biesiadowo. Może nie być łatwo wywalczyć sobie miejsce na rynku.
Firma Papa John’s jest uznanym światowym liderem w kategorii pizzy. Pod jej szyldem działa obecnie ponad 5 tys. lokali w 45 krajach na całym świecie. Konkurencja zawsze istnieje i jest wyraźnym wskaźnikiem popytu na pizzę na danym rynku. Papa John’s inwestuje więcej niż wiele innych podmiotów w tej branży – po to, aby konsekwentnie dostarczać doskonały produkt i najwyższej jakości usługi. Nie używamy tanich i wysoko przetworzonych składników. Niezależnie od tego, czy jest to nasz charakterystyczny sos, dodatki, nasze oryginalne świeże ciasto, czy nawet samo opakowanie – dbamy o to, by zawsze zapewnić produkt najlepszej jakości. W Polsce oraz krajach Federacji Rosyjskiej i Wspólnoty Niepodległych Państw Papa John’s jest reprezentowana przez firmę PJ Western Retail Investments Ltd, która jako masterfranczyzobiorca marki prowadzi obecnie już 120 lokali.
Czy marka będzie się rozwijała w Polsce wyłącznie poprzez franczyzę, czy także przez otwarcia lokali własnych?
PJ Western Retail Investments Ltd, jako masterfranczyzobiorca na Polskę, otworzy i będzie prowadzić własne restauracje w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Pierwsza z nich ruszy w Warszawie już w grudniu tego roku. Niezależnie od tego poszukujemy partnerów, którzy chcieliby otworzyć restauracje w dużych miastach Polski – w Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach.
Dla ilu pizzerii widzicie Państwo miejsce w naszym kraju?
Papa John’s planuje otworzyć ponad 20 swoich lokali na polskim rynku, w ciągu najbliższych kilku lat. W Polsce zamierzamy rozwijać dwa rodzaje lokali pod szyldem Papa John’s: punkty zorientowane na dostawę – z minimalną liczbą miejsc siedzących oraz przestronne rodzinne restauracje. Jako że zamierzamy skupić się szczególnie na rozwoju kanału delivery, to szukamy lokalizacji w gęsto zaludnionych obszarach. Koszt inwestycji, czyli przygotowania restauracji pod klucz, zaczyna się od 200 tys. dolarów. Przewidywany okres zwrotu z inwestycji to od 2 do 4 lat.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...