Włosi chcą do Polski

Jak sama nazwa wskazuje, Italiano Vero będzie serwować kuchnię włoską. I to właśnie prawdziwi Włosi stoją za tym przedsięwzięciem. W skład spółki, która chce podbijać polski rynek restauracyjny wchodzą m.in. Umberto Cenname z firmy Verace, które jest dystrybutorem produktów żywnościowych na Europę i Stany Zjednoczone, firma Ad hoc, dystrybuująca żywność we Włoszech, firma architektoniczna Interior, która aranżowała wnętrza blisko 4 tys. włoskich restauracji, znany producent mozzarelli Michele Asselti czy jeden z najbardziej znanych w Europie autorów receptur lodów Francesco Palmieri.
– Zrobiliśmy rekonesans we włoskich restauracjach, działających na polskim rynku – mówi Giammarco Gennaro, zarządzający firmą Interior. – Wiele z nich tylko twierdzi, że pracuje na włoskich produktach i serwuje prawdziwe włoskie dania. W rzeczywistości ma to niewiele wspólnego z prawdą.
Restauracje Italiano Vero mają powstawać w dużych polskich miastach, na początek tych liczących ponad 200 tys. mieszkańców. Pierwszy, własny lokal marki ma zostać uruchomiony w Warszawie. Pomysłodawcy widzą w Polsce miejsce przynajmniej dla 20 restauracji.
– Zamierzamy rozwijać się poprzez franczyzę, ale nie tylko. Szukamy też w Polsce inwestorów, którzy zdecydowaliby się wejść z nami w spółkę – dodaje Giammarco Gennaro.
ZOBACZ W KATALOGU



















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
W tym roku do sieci Beza Krówka dołączyło kilkanaście nowych punktów franczyzowych. W sumie jest ich już ponad setka.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali