Interes z bąbelkami
Bubble tea, czyli napar z herbaty, podawany z kulkami tapioki i kostkami lodu, o różnych smakach, to wynalazek pochodzący z Tajwanu. W Polsce stał się popularny kilka lat temu. Serwują go m.in.: punkty z szyldem Boboq, które licencją na bubble tea dzielą się też z partnerami i franczyzobiorcami. Obecnie w sieci działają dwie placówki własne oraz kilkanaście franczyzowych.
– W naszej sieci można otworzyć samodzielny punkt, oferujący bubble tea oraz inne produkty z naszego menu, np. soki naturalne. Mamy też jednak drugą opcję, skierowaną do już istniejących czy też właśnie powstających lokali gastronomicznych, którym proponujemy poszerzenie oferty właśnie o bubble tea – mówi Mirosław Graj, franczyzodawca Boboq. – Inwestycja wynosi wówczas zero złotych. Warunkiem jest posiadanie własnej kostkarki do lodu. Partner musi też kupić u nas komponenty do bubble tea o wartości około 3 tys. zł, na wydłużony termin płatności.
Franczyzodawca zapewnia m.in. darmowe szkolenia z przygotowywania napoju, wszelkie procedury funkcjonowania w sieci, darmową reklamę w internecie oraz przez rok na Facebooku.
– Dla małych gastronomii to świetny pomysł na poszerzenie oferty i dochodów – zachęca Mirosław Graj. – Sprawdzi się zresztą nie tylko w lokalach stricte gastronomicznych. Np. w Kole mamy partnera, który prowadzi salę, gdzie organizowane są imprezy, urodziny i właśnie tam dodał do oferty nasza bubble tea.
Bez inwestycji w sprzęt, napój robiony jest ręcznie. Natomiast jeśli partner uzna, że sprzedaż bubble tea mu się opłaca, może ten sprzęt – np. shaker – dokupić. Licencjodawca nie pobiera żadnych opłat. Natomiast partnerzy mają obowiązek zaopatrywać się u niego w komponenty do produkcji bubble tea.
Pod szyldem Boboq można też otworzyć samodzielny lokal lub wyspę, wyspecjalizowaną stricte w sprzedaży bubble tea oraz produktów dodatkowych, jak np. soki naturalne czy mrożone jogurty. Dodatkowy asortyment pozwala poszerzyć docelową grupę klientów, bo w przypadku bubble tea kupujący to przede wszystkim dzieci oraz młodzi ludzie, w wieku do 25 lat. Minimalna inwestycja w przypadku wyspy handlowej wynosi 30-40 tys. zł.
– Nasze najlepsze punkty sprzedają 200 napojów dziennie, natomiast średnie po 100 – dodaje Mirosław Graj. – Warto dodać, że food cost w przypadku przygotowania jednej porcji bubble tea jest naprawdę bardzo niski.

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali