Wege wśród steków
Do tej pory w ofercie 7 Street Bar & Grill były tylko burgery z mięsem, steki, dania z mięsa wołowego, drobiowego, wieprzowego oraz skorupiaki. Teraz marka postanowiła pójść za trendami rynkowymi i poszerzyć menu o wegańskie burgery. Podobny ruch pod koniec ubiegłego roku franczyzodawca wykonał w lokalach drugiej swojej sieci, czyli Meat&Fit.
– Nie rezygnujemy z mięsa i nadal w naszej ofercie można znaleźć burgery z wołowiną, wieprzowiną czy drobiem, ale jest już pewne, że burgery roślinne na stałe zagoszczą w ofercie 7 Street – mówi Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy 7 Street oraz Meat & Fit.
Pomocy i konsultacji przy opracowaniu oferty wegańskiej jeszcze na etapie wprowadzania jej do sieci Meat & Fit udzieliły franczyzodawcy Polskie Stowarzyszenie Wegańskie oraz fundacja Otwarte Klatki wraz z kampanią Roślinniejemy, zajmujące się promocją kuchni roślinnej.
– Już w pierwszych dniach od wprowadzenia wegańskich burgerów zaobserwowaliśmy bardzo pozytywne zaskoczenie i opinie o nowej ofercie, co oznacza, że goście restauracji stają się coraz bardziej otwarci na zachodzące zmiany – zauważa Łukasz Błażejewski. – Wzmożonego zainteresowania ofertą wegańską spodziewamy się po upływie około 6 tygodni, jak to miało miejsce w przypadku sieci Meat & Fit.
Obecnie pod szyldem 7 street działa sześć lokali. Marka chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji w przypadku lokalu dostosowanego już wcześniej do potrzeb gastronomii zaczyna się od 150 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna wynosi 10 tys. zł. Opłaty miesięczne – franczyzowa i marketingowa – naliczane są w procentach od obrotu. Franczyzodawca pomaga przy wyborze lokalizacji oraz przy negocjacjach umów najmu, wspiera licencjobiorców w wykonaniu aranżacji wnętrza, pomaga przy projektach technicznych. Zapewnia także szkolenia dla całej załogi nowej restauracji – teoretyczne i praktyczne. Obejmują one zarządzanie lokalem, obsługę klientów oraz znajomość i przygotowywanie menu.

ZOBACZ W KATALOGU



















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali