Apetyt na burgery
Specjalność lokali marki Zdrowa Krowa to burgery – ale nie w wydaniu fastfoodowym.
– Promujemy burgery z najwyższej jakości składników, począwszy od wołowiny i pieczywa, a kończąc na warzywach i dresingach – podkreśla Robert Kuc, franczyzodawca Zdrowej Krowy.
Obecnie pod tym szyldem działa sześć lokali stacjonarnych oraz dwa food trucki. Trzy restauracje powstały w tym roku – w Warszawie przy ul. Kasprzaka, na opolskim rynku oraz w Rybniku.
– Do końca roku zamierzamy zakontraktować jeszcze dwie umowy franczyzowe – mówi Robert Kuc. –Docelowo chcemy zbudować w Polsce sieć liczącą 20 lokali.
Burgerownie można otwierać zarówno w lokalizacjach przyulicznych (w centrach miast, ale też na osiedlach – jeśli rynek na to pozwala), jak i w galeriach handlowych. W tym ostatnim przypadku nie może to być jednak lokal w strefie food court. Wymagana powierzchnia to od 100 do 160 m2.
– Właściwej lokalizacji poszukujemy wspólnie z franczyzobiorcą. Jesteśmy z nim podczas negocjacji wysokości czynszu, podpisania umowy najmu i także później, na każdym etapie przygotowywania lokalu i uruchamiania biznesu – wylicza Robet Kuc.
Franczyzodawca udostępnia też kontakty do dostawców sprzętu gastronomicznego oraz dostawców produktów spożywczych, pomaga przy załatwianiu formalności z sanepidem i innymi instytucjami, ubezpieczycielem, ochroną itp. Wszyscy pracownicy lokalu (przy rekrutacji licencjodawca też może pomóc) przechodzą szkolenia, odpowiednie do zajmowanego przez siebie stanowiska.
Kwota inwestycji w restaurację jest uzależniona od stanu technicznego lokalu.
– Możemy przyjąć, że w przypadku lokalu o powierzchni 100 m2 wydatki inwestycyjne to ok. 200 tys. zł netto – mówi franczyzodawca Zdrowej Krowy.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 18 tys. zł netto. Bieżąca opłata franczyzowa to 6 proc. od obrotu miesięcznie. Do tego należy doliczyć 900 zł miesięcznej opłaty marketingowej (w tym zawiera się stała obsługa grafika, przygotowującego m.in. materiały promocyjne).
– Czas osiągnięcia przez restaurację rentowności zależy oczywiście od jej lokalizacji – zauważa Robert Kuc. – Z naszego doświadczenia wynika, że następuje to po trzech miesiącach od otwarcia. Jednak już na etapie analizy rynku, przed podjęciem decyzji o uruchomieniu lokalu, jesteśmy w stanie przewidzieć, jak szybko w danym miejscu lokal zacznie zarabiać na koszty stałe.
Franczyzodawca zapewnia, że trend na zdrowe i dobre jakościowo jedzenie ciągle się w Polsce umacnia. – Świadomość Polaków, dotycząca jedzenia jakościowego, a nie ilościowego jest coraz większa. Co nas bardzo cieszy, bo przykładamy dużą wagę do jakości serwowanych przez nas dań – podkreśla Robert Kuc. –Jeśli zdarzy się, że rynek się zmieni i wołowina stanie się dla konsumentów mniej atrakcyjna, dostosujemy się i wdrożymy inny produkt, ale oczywiście o równie wysokiej jakości.

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali