Franczyza w modzie
Marka Pierre Cardin istnieje na polskim rynku 20 lat. Należy do firmy Ahlers AG, jednego z największych notowanych na giełdzie producentów odzieży w Europie, specjalizującego się w modzie męskiej.
– Moda ze znakiem Pierre Cardin jest przeznaczona dla mężczyzn, którzy zawsze chcą wyglądać modnie i nowocześnie, są zadbani, kładą nacisk na idealne dopasowanie i oczekują atrakcyjnego stosunku ceny do jakości – podkreśla Małgorzata Zagdańska, CEE Retail Director Pierre Cardin.
W Polsce marka ma 7 sklepów własnych oraz 41 franczyzowych. Kandydaci na franczyzobiorców Pierre Cardin powinni być osobami z pasją, lubiącymi swoją pracę i aktywnie zaangażowanymi w sprawy mody. – Aby sprostać wyzwaniom, jakie niesie za sobą prowadzenie sklepu franczyzowego naszej marki, od kandydatów wymagamy kilkuletniego doświadczenia w prowadzeniu biznesu, najchętniej w branży odzieżowej lub pokrewnej, bardzo dobrej znajomości technik sprzedaży, zdolności organizacyjnych i przywódczych. Oczekujemy również gotowości do wzięcia udziału w szkoleniach oraz ciągłego poszerzania wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania personelem – mówi Małgorzata Zagdańska.
Całkowita kwota inwestycji w sklep Pierre Cardin zależy od wybranego modelu współpracy. Jeśli będzie to klasyczna franczyza, w której franczyzobiorca jest zobowiązany kupić towar, wyniesie ona mniej więcej 750 tys. zł. W przypadku franczyzy depozytowej, kiedy towar jest własnością franczyzodawcy, inwestycja spada do 350 tys.zł.
W zamian franczyzobiorca otrzmuje know how prowadzenia sklepu, jego wyposażenie: meble, manekiny, wszystkie materiały związane z visual merchandising. – W naszej gestii leżą także narzędzia marketingowe, nauka profesjonalnego zarządzanie, szkolenia personelu z zakresu obsługi klienta, sprzedaży oraz technik zarządczych. Służymy także wsparciem w negocjacjach przy najmie lokalu – wylicza Małgorzata Zagdańska. Rentowność sklepu uzyskuje się już w pierwszym roku prowadzonia działalności, natomiast zwrot z inwestycji po pięciu latach.
Pierre Cardin planuje w Polsce ciągły rozwój. W tym roku zostały otwarte trzy sklepy: własny w centrum handlowym Forum Gdańsk oraz dwa franczyzowe w centrum handlowym Gemini Park w Tychach oraz w Promenadzie w Warszawie. – Cały czas prowadzimy rozmowy z kandydatami na franczyzobiorców i mamy nadzieję, że do końca br. roku otworzymy kolejne sklepy – zapewnia Małgorzata Zagdańska.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...