SecondJob.pl to model biznesowy, który powstał na bazie coraz popularniejszych programów partnerskich. To, co wyróżnia SecondJob.pl spośród wszystkich podobnych systemów, to klient, do którego skierowane są produkty. Klasyczny program partnerski operuje zwykle na produktach skierowanych do konsumenta. W przypadku SecondJob.pl produkty skierowane są do przedsiębiorstw produkcyjnych, firm usługowych, rolników, zakładów gospodarki komunalnej, jednostek straży pożarnej i innych podmiotów. Wyjątkowość systemu to wciąż rozbudowywana oferta wysoko specjalistycznych produktów (obecnie licząca ok. trzech i pół tysiąca pozycji) dostępna online 24/7. Jednak by zacząć zarabiać w modelu SecendJob.pl nie trzeba specjalistycznej wiedzy na temat produktów. W tym modelu wystarczy polecić zakupy na platformie dostawcy (www.distripark.com) oraz pokazać zalety i wygodę zamawiania produktów dla przemysłu przez Internet. Szeroka oferta i charakterystyczne dla sprzedaży online atrakcyjne ceny dają pewność, że każdy zakupowiec znajdzie tu coś dla swojej firmy. Można również zgłosić się z konkretnym problemem klienta do grupy doradczo-eksperckiej dostawcy. Dzięki temu doradcy mogą wypracować wraz z klientem rozwiązanie, a ostateczne zamówienie wygeneruje prowizję dla Partnera. Wyjątkowość oferty SecondJob.pl to przypisanie danego klienta na 5 lat do konkretnego Partnera. Oznacza to, że każde zamówienie takiego klienta przez pięć lat od pierwszego zakupu, generuje prowizję dla Partnera.
Model współpracy z SecondJob.pl
Podstawą współpracy pomiędzy Partnerem a SecondJob.pl jest umowa zlecenia. Od każdej wypłaconej prowizji dla Partnera odprowadzane są przewidziane prawem daniny publiczne (ZUS, podatek). Po podpisaniu umowy Partner otrzymuje unikalny kod rabatowy, który przekazuje klientom, zainteresowanym produktami dostawcy. Kod rabatowy użyty przez klienta podczas zakupów obniża cenę wszystkich produktów dostępnych w witrynie dostawcy oraz umożliwia naliczenie prowizji konkretnemu Partnerowi. Pierwsze użycie kodu Partnera przez klienta powoduje przypisanie go na stałe do konta klienta. Każde kolejne zamówienie tego klienta jest automatycznie rabatowane a prowizja naliczana konkretnemu Partnerowi. Konto klienta jest przypisane do Partnera przez pięć lat, co oznacza, że Partner czerpie zyski ze wszystkich złożonych w tym okresie przez klienta zamówień.
Reasumując, współpraca z SecondJob.pl polega na:
-
zdalnym (za pośrednictwem witryny internetowej) podpisaniu umowy zlecenia i uzyskaniu statusu Partnera,
-
przekazywaniu klientom kodu rabatowego,
-
radości z regularnie otrzymywanych prowizji.
Oferujemy:
-
Wsparcie merytoryczne – zarówno Partner, jak i jego klienci mogą liczyć na fachowe doradztwo naszych ekspertów oraz konsultacje w zakresie zastosowania oferowanych produktów.
-
Wsparcie marketingowe – ogólnopolskie kampanie marketingowe i wsparcie sprzedaży.
-
Konkurencyjną ofertę – szeroką gamę produktów chemicznych, fachowe doradztwo oraz sprawną i terminową realizację zamówień.
-
Intuicyjny i dostępny 24/7 system składania zamówień.
-
Atrakcyjny system wynagrodzeń, bez minimalnych kwot wypłaty.
-
Ubezpieczenie społeczne dla Partnera i jego rodziny.
-
Szkolenia - w razie konieczności przygotujemy dla Partnera szkolenie indywidualne.
-
Intuicyjny panel w witrynie dostawcy, umożliwiający śledzenie online w czasie rzeczywistym wszystkich prowizji naliczonych danemu Partnerowi.
Ofertę kierujemy do:
-
osób chcących zdobyć doświadczenie przed rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej,
-
byłych handlowców oraz tych aktywnie działających,
-
specjalistów wykonujących wolne zawody,
-
przedsiębiorców,
-
zakupowców.
Koszt, wielkość inwestycji:
W SecondJob.pl inwestujesz wyłącznie swój czas, zaangażowanie i inicjatywę oraz posiadane znajomości i relacje biznesowe. Nie wymagamy żadnych inwestycji finansowych z Twojej strony.
Zakończenie współpracy, czyli jak się rozstać
W SecondJob.pl nie inwestujesz żadnych pieniędzy, więc przerwanie współpracy wymaga z Twojej strony jedynie złożenia oświadczenia woli. Po złożeniu rezygnacji, w ciągu 14 dni usuwamy Twoje dane z systemu w sposób trwały, bez zbędnych formalności czy innych zobowiązań wzajemnych.
To naprawdę proste! Sprawdź! Tobie też się uda!
Więcej na temat modelu biznesowego SecondJob.pl znajdziesz na naszej witrynie www.secondjob.pl
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka distripark.com sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym (ul. Sienkiewicza 4, 56-120 Brzeg Dolny). Możesz skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych e-mailowo: iod.distriparkcom@pcc.eu.
Twoje dane przetwarzamy w celu komunikacji z Tobą i udzielenia odpowiedzi na Twoją wiadomość. Podstawą przetwarzania Twoich danych jest uzasadniony interes administratora danych lub strony trzeciej (zwrotny kontakt z Tobą, nasz marketing lub partnerów, w tym Grupy PCC, któremu możesz się sprzeciwić), lub podjęcie działań na Twoje żądanie, przed zawarciem ew. umowy - w zależności od treści Twojej wiadomości.
Twoje dane co do zasady będziemy przetwarzać do zakończenia komunikacji z Tobą lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.
W każdym czasie masz prawo do:
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych;
-
dostępu do swoich danych osobowych, w tym żądania wydania ich kopii;
-
żądania sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia swoich danych;
-
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Odbiorcami Twoich danych mogą być firmy, które wspierają nas w komunikacji z Tobą i pomagają nam prowadzić sklep, zewnętrzne firmy doradcze (w tym prawne, marketingowe i rachunkowe) lub zewnętrzni specjaliści z zakresu IT, w tym podmioty z Grupy PCC.
Więcej o tym, jak przetwarzamy Twoje dane dowiesz się z naszej Polityki Prywatności.