Biznes na pizzy / O tym, jak otworzyć opłacalną pizzerię Tomasz Jench, franczyzodawca NYPD, opowie na forum szkoleniowym podczas katowickich Targów Franczyzy "Pomysł na firmę".
Wtorek
26.03.2019
New York Pizza Department daje franczyzobiorcom do wyboru cztery formaty lokali. Czym się różnią?
 

New York Pizza Department licencję na biznes udostępnia franczyzobiorcom od 2014 roku. Pod tym szyldem działa obecnie w całej Polsce 20 pizzerii, sześć kolejnych jest przygotowywanych do otwarcia.

Marka proponuje franczyzobiorcom aż cztery formaty lokali. Standardowy to tradycyjna pizzeria z konsumpcją na miejscu i dowozami do klienta. Drugi format – express – to lokal bez konsumpcji na miejscu, realizujący zamówienia w dowozie lub z odbiorem własnym. Trzecia opcja, New York Pizza Department by Night, jest przeznaczona dla franczyzobiorców, którzy prowadzą już któryś z poprzednich konceptów. Mogą otworzyć dodatkowy biznes w postaci lokalu czynnego też w nocy, realizującego zamówienia w dowozie.
– Szczególnie korzystne dla tego typu działalności są duże aglomeracje. Miasta, w których toczy się nocne życie, np. Warszawa Kraków, Trójmiasto, aglomeracja śląska – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca NYPD.

Minimalna kwota inwestycji to 35 tys. zł w przypadku formuły NYPD Express i 55 tys. zł dla lokalu z salą konsumpcyjną. Ostatnio franczyzodawca wprowadził do oferty czwarty format, z obniżoną kwotą inwestycji. To lokal, który może rosnąć wraz ze wzrostem obrotów, dzięki zastosowaniu modułowych pieców do pizzy. Na początek wystarczy kupić jedną komorę, a gdy biznes się rozwinie, dołączać kolejne. Podobnie sukcesywnie można rozbudowywać np. stanowisko pracy pizzera. Szacowana przez licencjodawcę minimalna kwota inwestycji to 25 tys. zł netto. W porównaniu z innymi formatami menu jest tu ograniczone. Będzie w nim pizza, sałatki oraz kurczak manhattan style chicken, natomiast zabraknie m.in. burgerów czy makaronów.
– Ktoś, kto myśli o otwarciu formatu restauracyjnego może zamiast tego zainwestować w dwa lokale NYPD Express Mini. I w ten sposób podwoić swoje zyski – zachęca Tomasz Jench.

W każdym z formatów opłata wstępna wynosi 5 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa w trzech pierwszych formatach to 1 tys. zł, a w wersji Express Mini 800 zł.

Co ważne, NYPD otwiera pizzerie zarówno w dużych miastach, jak i w tych zdecydowanie mniejszych, liczących powyżej 10 tys. mieszkańców. Franczyzodawca pomaga w wyborze lokalizacji, wspiera też licencjobiorców na etapie projektowania budynku i wystroju wnętrza, pomaga uzyskać certyfikaty i pozwolenia od sanepidu. Przekazuje wszystkie receptury na dania i wynegocjowane warunki współpracy z takimi portalami, jak Pyszne.pl i Pizzaportal.pl. W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje trzydniowe szkolenie w centrali NYPD i prawie tygodniowy kurs na miejscu dla personelu restauracji.

New York Pizza Department będzie miał swoje stoisko na zbliżających się Targach Franczyzy „Pomysł na firmę” w Katowicach (29-30 marca). O tym, jak otworzyć opłacalną pizzerię Tomasz Jench, franczyzodawca konceptu, opowie podczas wykładu, który wygłosi w ramach forum szkoleniowego w trakcie trwania imprezy.


W każdym mieście / NYPD otwiera pizzerie zarówno w dużych miastach, jak i w tych zdecydowanie mniejszych, liczących powyżej 10 tys. mieszkańców.

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022