Kto da pieniądze na restauracje?
40. burgerownia sieci została otwarta w warszawskiej Galerii Młociny. Zajmuje 82 m2 powierzchni. To pierwszy lokal marki na warszawskich Bielanach.
– Zależy nam, aby lokale pod szyldem Bobby Burger znajdowały się w miejscach tętniących życiem, które sprzyjają wspólnemu spędzaniu czasu. Historia marki zaczęła się w Warszawie, jednak do tej pory nie mieliśmy lokalu w stołecznej „zielonej dzielnicy”. Co więcej, Galeria Młociny oferuje ciekawy koncept łączący dobre jedzenie i rozrywkę, dlatego zdecydowaliśmy się być jego częścią – mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger.
To 16. lokal własny marki, reszta jest prowadzona przez franczyzobiorców. Koncept umożliwia otwieranie burgerowni stacjonarnych oraz lokali w systemie kontenerowym, budowanych z gotowych modułów (Bobby Smart Cube). W pierwszym przypadku, jeśli dysponujemy pomieszczeniami już przystosowanymi do potrzeb gastronomii, inwestycja wyniesie min. 50 tys. zł. Natomiast na adaptacje lokalu w stanie deweloperskim trzeba wydać ok. 200 tys. zł netto. Opłata licencyjna wynosi 19,9 tys. zł netto i zawiera m.in. projekt architektoniczny, szkolenia, system sprzedażowy. W przypadku systemu kontenerowego inwestycja jest szacowana na 50 tys. zł, a opłata licencyjna to 9,9 tys. zł. W obu formatach miesięczna opłata franczyzowa wynosi 8 proc. od obrotu.
Pod koniec 2018 roku właściciele Bobby Burgera stworzyli spółkę akcyjną Real Food, do której dołączył Michał Kiciński – współtwórca CD Projekt, firmy z branży gier wideo odpowiedzialnej za międzynarodowy sukces gry „Wiedźmin”. Do grupy oprócz kapitału wniósł także swoją wegańską restaurację Wegeguru, od 2017 roku działającą w Warszawie. Obecnie w internecie trwa zbiórka crowdfundingowa, dzięki której Real Food chce pozyskać 4 mln zł na rozwój grupy oraz otwieranie kolejnych burgerowni i restauracji wegańskich (jednocześnie nadal Bobby Burger będzie też rozbudowywał sieć poprzez franczyzę). – Do akcji chcemy włączyć nie tylko doświadczonych inwestorów, ale także fanów dobrego, wartościowego jedzenia. Właśnie dlatego wprowadziliśmy nowy pakiet akcji, dzięki któremu każdy może zostać współwłaścicielem Bobby Burger i Wegeguru już za 50,16 zł – dodaje Maciej Sobolewski.
W 2018 roku burgerownie Bobby Burger odwiedziło ponad milion klientów. Łączne przychody z wszystkich lokali przekroczyły 37 mln zł. To o 23 proc. więcej w porównaniu z 2017 rokiem.

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali