Nowa aranżacja / W tej chwili lokale Carte d"Or Cafe przechodzą rebranding, zyskując odświeżony wygląd. Nowe będą otwierane już w najnowszej aranżacji.
Poniedziałek
08.07.2019
Carte d’Or Cafe uważnie obserwuje zmiany na rynku, spowodowane zakazem handlu w niedziele. I szuka lokalizacji na lodziarnie poza galeriami handlowymi.
 

Lodowa marka Carte d’Or Cafe ma w tej chwili w Polsce 42 lodziarnio-kawiarni i nie spieszy się z kolejnymi otwarciami.
– Podjęliśmy decyzję o bardzo ostrożnym rozwoju, ze względu na fakt, że nie wiadomo dokładnie, co będzie dalej z niehandlowymi niedzielami: czy utrzymane zostaną trzy w miesiącu, czy dojdzie do tego jeszcze czwarta, a może jednak będą to tylko dwie? – mówi Artur Czoska, dyrektor ds. franczyzy w Carte d'Or Cafe. – Otwarcia nowych punktów planujemy na ostatnie trzy miesiące roku, licząc na to, że do tej pory sytuacja się wyjaśni.
Wprowadzenie zakazu handlu w niedziele spowodowało też, że marka weryfikuje swoją politykę, jeśli chodzi o lokalizacje dla lodziarni. Dotychczas wybierała lokalizacje w centrach handlowych, ale teraz zaczyna się to zmieniać. Koncept szuka miejsc na nowe placówki również w biurowcach oraz lokalach zewnętrznych. Lodziarnie można otwierać w formacie wysp handlowych lub jako lokale stacjonarne. Licencjodawca pomaga w znalezieniu właściwej lokalizacji. Minimalna powierzchnia to ok. 40 m2. Przygotowania lodziarni do otwarcia trwa minimum trzy miesiące. Według szacunków licencjodawcy, średnia wysokość inwestycji po stronie franczyzobiorcy to ok. 250 tys. zł netto.
– Ale inwestuje nie tylko franczyzobiorca – podkreśla Artur Czoska. – Także my, jako centrala ponosimy wydatki związane z otwarciem nowego punktu, czyli np. pokrywamy koszty sprzętu chłodniczego do lodów, obrandowania lokalu.
W tej chwili lodziarnie sieci przechodzą rebranding, zyskując odświeżony wygląd. Nowe będą otwierane już w najnowszej aranżacji.

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci zależy mi.n. od wielkości lokalu i wynosi od 5 do 15 tys. zł. W jej ramach franczyzodawca zapewnia mi.in. know-how, wsparcie przy realizacji inwestycji, szkolenia.
– Okres zwrotu z inwestycji zakładamy na 24 miesiące. Bywa, że następuje to nieco szybciej, ale zdarza się też, że trzeba czekać dłużej. Nie będę ukrywał że zmiany, które zachodzą w Polsce mają na to ogromny wpływ: ciągłe podwyżki cen produktów, zmiany na rynku pracy, rosnące płace minimalne, ZUS itd. – przyznaje Artur Czoska.


Wydatki na start / Według szacunków licencjodawcy Carte dOr Cafe średnia wysokość inwestycji po stronie franczyzobiorcy to ok. 250 tys. zł netto.

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Atelier Herosima
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Cofix Poland
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Japanos
Kashka
KawoWiniarnia
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Le Pain Quotidien
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Night Burger
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Przybij Piątaka
Ramen Shop by Sushi Kushi
Sahar Kebab
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Sushiroll Bistro – restauracje sushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Willisch
Young Burger
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022