Pizzerie w nowych lokalizacjach
Wasilków, Łódź i Legnica – w tych miastach w ciągu ostatnich trzech miesięcy otwarte zostały nowe pizzerie marki New York Pizza Department. Największa, bo aż 200-metrowa, powstała w Legnicy.
– Sporą część, bo aż 60 metrów, zajmuje profesjonalny plac zabaw, m.in. z basenami kulkowymi, zjeżdżalniami – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department. – Jest też monitorowany, dzięki czemu rodzice mogą spokojnie siedzieć przy stolikach i obserwować dzieci na obrazach z kamer.
Marka ma teraz bardzo intensywny okres. Właśnie otwiera (22 sierpnia) swój pierwszy lokal w galerii handlowej, także we franczyzie. Pizzeria powstaje w food courcie Galerii Tęcza w Kaliszu.
– Znaleźliśmy lokal przystosowany już do potrzeb gastronomii, ze wszystkimi przyłączami i instalacjami, co pozwoliło zminimalizować koszty inwestycji – dodaje Tomasz Jench.
Na ten rok franczyzodawca ma jeszcze dużo planów. Podpisał umowy na kolejne osiem lokali: w Łodzi, w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Krotoszynie, Gorzowie Wielkopolskim, Szczecinie i Sopocie.
– Zakładamy, że wszystkie otwarcie uda się zrealizować w tym roku – informuje Tomasz Jench. – Dzięki temu mocno przekroczymy liczbę 30 lokali.
Marka proponuje franczyzobiorcom cztery formaty lokali. Pierwszy z nich to tradycyjna pizzeria z konsumpcją na miejscu i dowozami do klienta. Drugi format – express – to lokal bez konsumpcji na miejscu, realizujący zamówienia w dowozie lub z odbiorem własnym. Trzecia opcja, New York Pizza Department by Night, jest przeznaczona dla franczyzobiorców, którzy prowadzą już któryś z poprzednich konceptów. Mogą otworzyć dodatkowy biznes w postaci lokalu czynnego też w nocy, realizującego zamówienia w dowozie. Minimalna kwota inwestycji to 35 tys. zł w przypadku formuły NYPD Express i 55 tys. zł dla lokalu z salą konsumpcyjną. Ostatni z formatów, NYPD Express mini, jest natomiast propozycją ze znacznie obniżoną kwotą inwestycji. To lokal, który może rosnąć wraz ze wzrostem obrotów, dzięki zastosowaniu modułowych pieców do pizzy. Na początek wystarczy kupić jedną komorę, a gdy biznes się rozwinie, dołączać kolejne. Podobnie sukcesywnie można rozbudowywać np. stanowisko pracy pizzera. Szacowana przez licencjodawcę minimalna kwota inwestycji to 25 tys. zł netto.
W każdym z formatów opłata wstępna wynosi 5 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa w trzech pierwszych formatach to 1 tys. zł, a w wersji Express Mini 800 zł.
Franczyzodawca pomaga w wyborze lokalizacji, wspiera też licencjobiorców na etapie projektowania budynku i wystroju wnętrza, pomaga uzyskać certyfikaty i pozwolenia od sanepidu. Przekazuje wszystkie receptury na dania i wynegocjowane warunki współpracy z takimi portalami, jak Pyszne.pl i Pizzaportal.pl. Organizuje też dla licencjodawców trzydniowe szkolenie w centrali NYPD i prawie tygodniowy kurs na miejscu, w nowym lokalu, dla jego personelu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...