Pierwsi zarobią najwięcej
W listopadowym wydaniu 11/2019 (178)
RAPORT SPECJALNY
Pierwsi zarobią najwięcej
Moda w biznesie też ma znaczenie. I wcale nie chodzi tu o branżę odzieżową. Jakie branże są dzisiaj w modzie? I czy warto w nie zainwestować?
SUPERTEMAT
Ostra gra
Na rynku franczyzy tak konkurencyjne są tylko dwie branże – telekomunikacyjna i motoryzacyjna. Szansę na zwycięskie wyjście z pojedynku zwiększa wsparcie franczyzodawcy. Z kim warto podjąć współpracę?
Telefony na licencji
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych, akcesoriów GSM czy sklep komputerowy? Decydując się na któryś z tych biznesów, warto skorzystać ze sprawdzonych franczyz.
Franczyza dla miłośników motoryzacji
Wypożyczalnia aut, skuterów, elektrycznych hulajnów albo sklep z częściami motoryzacyjnymi – takie biznesowe możliwości stoją przed potencjalnymi biorca licencji.
POMYSŁY NA FIRMĘ
Franczyza, która relaksuje
Piotr Buchalski pomysł na biznes znalazł na Bali. Dziś chce rozwijać w Polsce sieć salonów masażu oraz biowitalnych spa pod szyldem Orient Massage.
Zakodowane zyski
Kids Code Fun uczy dzieci podstaw programowania komputerowego. Czy to opłacalny biznes?
Otwieramy wrotkarnię
Wrotkarni jest w Polsce niewiele, choć cieszą się coraz większą popularnością szczególnie wśród rodzin z dziećmi. Nisza jest do zagospodarowania głównie w mniejszych miastach.
Prowizja z odszkodowania
Na rynku pojawia się coraz więcej firm, które pomagają uzyskać odszkodowania pasażerom linii lotniczych za opóźnione albo odwołane loty. Ile zarabiają?
Piekarnie: chleb znów powszedni
Piekarnie rzemieślnicze przeżywają dziś renesans, zarówno pod względem otwarć,
jak i popytu na zdrowe pieczywo. Kto w tej branży ma szansę zarobić najwięcej?
Pizzera z mocnym napędem
Franczyzodawca sieci pizzerii Stopiątka twierdzi, że jedna restauracja generuje nawet 200 tys. zł obrotów miesięcznie. Na jakie zyski może liczyć franczyzobiorca?
Pieniądze pod kapeluszem
O ile popyt na boczniaki i shiitake rośnie, a producentów wciąż jest niewielu, to na rynku pieczarek coraz trudniej przetrwać.
E-FIRMA
Ekologicznie i opłacalnie
Problem z transportem mebli stał się bodźcem do stworzenia Clicktrans.pl – internetowej giełdy transportowej, łączącej przewoźników z osobami i firmami, które poszukują transportu dla przedmiotów wielkogabarytowych.
WŁASNY BIZNES
Potrafię rozmawiać z ludźmi
– Młodzież nie ma monopolu na YouTuba – mówi Maciej Orłoś, dziennikarz, szkoleniowiec, wieloletni prowadzący program „Teleexpress”, który od roku ma własny autorski kanał na YouTubie.
SONDA
Płacić czy nie?
Opłata licencyjna gwarantuje pomoc przedsiębiorcom w otwarciu działalności. Ale nie wszyscy franczyzodawcy ją pobierają. Lepiej zapłacić za licencję czy wejść w biznes, który nie wymaga dodatkowych nakładów finansowych?
MÓJ FRANCHISING
Stawiam na kurczaka
Szymon Myrlak wszedł w zupełnie nieznaną sobie branże i zainwestował we franczyzę Chilli Milli. Efekt przekroczył jego oczekiwania.
OD ZERA DO MILIONERA
Amerykański król diamentów
Lata 30. XIX wieku były w Nowym Jorku świetną okazją, aby z odrobiną kapitału i dużymi pokładami wyobraźni, rozkręcić biznes. Charles Lewis Tiffany doskonale wykorzystał ten czas. Stworzył markę, która do dziś cieszy się wielkim uznaniem.
KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH
346 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.
Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.
ABC FIRMY
Sekrety sprzedaży
Właściciele stacjonarnych sklepów muszą zmienić swoje podejście do klienta, jeśli chcą nadal zarabiać. Konsumenci oczekują synergii pomiędzy wieloma kanałami sprzedaży. Jak ją osiągnąć?
ABC FRANCZYZY
Wiedza, dzięki której oszczędzasz
Szkolenia to jeden z ważniejszych aspektów pakietu franczyzowego. Początkujący licencjobiorca
powinien nauczyć się na nich prowadzenia biznesu.
Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, a także w sklepie Publio.pl.
Zasady i warunki zakupów
Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie
Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.
Koszt dostawy
Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:
- Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
- Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
- Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
- Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).
Warunki dostawy
Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych.
Formy płatności
Lista dostępnych form płatności:
- BLIK
- Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
- karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
- bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
- tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
- pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.
Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.
Proforma
Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.
Zwroty i reklamacje
Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.
Dane firmy
PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748