Biznes z dobrą energią
W 2007 roku rynek energii w Polsce został otwarty na nowych sprzedawców, co przyczyniło się do rozwoju i zwiększenia konkurencyjności ofert pod kątem cenowym. Obecnie największym alternatywnym sprzedawcą energii elektrycznej w Polsce jest Orange Energia. Firma zajmuje się sprzedażą energii zarówno dla klientów indywidualnych jak i z biznesowych. W swojej bazie ma ich ponad 120 tys.
Orange Energia korzysta zarówno z własnych, jak i zewnętrznych kanałów sprzedaży. Od niedawna na terenie całej Polski szukamy partnerów w obszarze profesjonalnego doradztwa w zakresie energii elektrycznej. – Od potencjalnego partnera wymagamy co najmniej dwuletniego doświadczenia w sprzedaży B2B/B2C (energia elektryczna, gaz, fotowoltaika, telekomunikacja, ubezpieczenia, bankowość) – mówi Dorota Kornicka, specjalista ds. kontaktów z partnerami Orange Energia.
Partner będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie i obsługę klientów, przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych i zawieranie umów. – Działamy w ramach już aktywnych sieci sprzedaży, Nie pobieramy opłat licencyjnych, a współpraca z Orange Energia nie wymaga nakładów finansowych ze strony partnera. Głównym źródłem dochodu są indywidualnie ustalane prowizje od sprzedaży – dodaje Dorota Kornicka.
Agent otrzymuje od Orange Energia programy szkoleniowe, bieżącą pomoc opiekuna oraz wsparcie marketingowe. Firma w tej chwili współpracuje z sześcioma partnerami.
– Stawiamy na atrakcyjną ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych, z gwarancją ceny oraz bogatym pakietem usług dodanych – mówi Dorota Kornicka. – Ponadto zamierzamy rozwijać i wdrażać narzędzia digitalowe i rozwiązania, ułatwiające pozyskiwanie nowych i obsługę obecnych klientów.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...