Pieniądze na start / Koszt inwestycji w placówkę CUK wynosi 15 tys. zł.
Niedziela
17.05.2020
– Firmy, które inwestowały w nowoczesne narzędzia, mogą działać sprawnie również w czasie pandemii – mówi Jacek Byliński, prezes zarządu CUK Ubezpieczenia.
 

Wprowadzony stan epidemiologiczny odbija się na każdej dziedzinie gospodarki. Jakie są największe wyzwania dla waszej marki w tym czasie?

Efektywna praca zdalna w dobie pandemii koronawirusa to najważniejszy czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej multiagencji na rynku ubezpieczeń. Dlatego jako CUK Ubezpieczenia dajemy naszym agentom możliwość pełnej obsługi klienta w sposób zdalny, włączając się tym samym w ogólnopolską akcję #zostańwdomu.

Jakie rozwiązania zostały wdrożone?

Dostosowaliśmy narzędzia do pracy zdalnej. Kluczową rolę odgrywa tutaj system Direct, który pozwala sfinalizować zakup polisy na odległość. Klient kontaktuje się z doradcą telefonicznie, a polisę otrzymuje na maila.

Jaką pomoc zaoferowaliście franczyzobiorcom w związku z obecną sytuacją ?  

Dzięki intensywnej kampanii w mediach, promującej naszą gotowości do działania w czasie pandemii, dostarczyliśmy dla naszych franczyzobiorców rekordową liczbę nowych leadów sprzedażowych. Nasi partnerzy mają teraz więcej pracy, sprzedaż polisy na odległość wymaga czasem kilku kontaktów z klientem. Staramy się zatem odciążyć nasze sieci sprzedaży. W naszym systemie uruchomiliśmy mechanizm do automatycznego wgrywania skanów polis, dokumentacji zdjęciowej. To pozwala zaoszczędzić czas i skupić się na obsłudze klientów. Sytuacja z jaką zmagamy się obecnie doskonale pokazuje, że firmy, które inwestowały w nowoczesne narzędzia umożliwiające pracę w każdych warunkach, bez większych problemów mogą pracować również w czasie pandemii.

Choć pandemia wstrzymała rozwój wielu biznesów, CUK nadal aktywnie szuka partnerów?

Tak. Szukamy partnerów w miejscowościach liczących już od 5 tys. mieszkańców. W ostatnich latach zauważamy, że multiagencje stały się bardzo atrakcyjnym pomysłem na biznes w małych miastach. 

Z jaką kwotą inwestycji musi liczyć się osoba, która chce współpracować z CUK?

Nie pobieramy opłaty licencyjnej ani marketingowej od nowego partnera. Jedynym wydatkiem, z jakim musi się liczyć, to koszty przystosowania placówki do wymaganych przez nas standardów. Kwota inwestycji w placówkę multiagencji CUK Ubezpieczenia zależy od lokalu, jakim dysponuje przyszły franczyzobiorca i potrzeb aranżacyjnych, jednak nie przekracza ona 15 tys. zł. Zawiera się w tym m.in. dostosowanie biura do standardów multiagencji, zakup mebli, oznakowanie świetlne, sprzęt biurowy i pakiet materiałów marketingowych na start.

Co oferują państwo w ramach pakietu franczyzowego swoim partnerom?

Pakiet franczyzowy, który oferujemy naszym partnerom zawiera wsparcie w przygotowaniu miejsca pracy, dostarczenie odpowiednich materiałów reklamowych oraz narzędzi niezbędnych do pracy z klientem. Dodatkowo oferujemy także wsparcie menedżera regionalnego oraz działu ds. rozwoju sieci zewnętrznej, mieszczącego się w Centrali CUK Ubezpieczenia w Toruniu.  Dbamy o rozwój nowo powstałych placówek przez nasze autorskie programy, jak "Pas Startowy" czy "Podwajamy Twój Budżet". Dzięki nim nowe placówki zyskują dodatkowe fundusze na działania mające na celu ich promocję. Na każdym etapie współpracy dajemy możliwość wzięcia udziału w Akademii Partnera, w szkoleniach produktowych i warsztatach kompetencyjnych. Organizujemy także webinary z przedstawicielami poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych oraz ekspertami CUK Ubezpieczenia.

Jakie macie plany na drugą połowę 2020 roku?

Przede wszystkim zależy nam na ciągłym rozwoju sieci franczyzowej. Planujemy otwarcia nowych placówek. Na chwilę obecną kontynuujemy zmianę wyglądu naszych placówek, wprowadzając na witryny naszą brand Hero – SuperCUK.

Rozmawiała Maryla Pałasz

WIZYTÓWKA MARKI CUK UBEZPIECZENIA

  • Lokal na biznes: 20 m2
  • Inwestycja: 15 tys. zł
  • 229 placówek franczyzowych

Lokal na biznes / Wielkość placówki CUK powinna wynosić min. 20 m kw.