Własne stoisko z lodami
Specjalnością Mini Melts są lody mrożone ciekłym azotem, o kształcie kolorowych kulek w różnych smakach. Jak w całej gastronomii, koronawirus trochę namieszał też w lodach, ale franczyzodawca zapewnia, że koniec końców COVID-19 wcale mu nie zaszkodził.
– Jak tylko poluzowano zakazy dotyczące przemieszczania się i wychodzenia z domów, ruszyły nasze punkty na świeżym powietrzu. Sprzedaż weekendowa była nawet wyższa niż w ubiegłym roku, bo ludzie byli spragnieni normalności. Potem dołączały kolejne punkty, mieszczące się w lokalach gastronomicznych – wylicza Marcin Sroka, koordynator ds. rozwoju sieci Mini Melts. – Najpóźniej, ze względu na etapy odmrażania gospodarki, dołączyły miejsca takie jak parki trampolin i sale zabaw. Wkrótce startuje też wakacyjny sezon nadmorski , gdzie od 1 lipca zacznie działać 100 punktów z naszymi lodami.
Od ponad 3 lat firma mocno rozwija też kanał delivery, realizując zamówienia z dostawą do domów na terenie całej Polski. – W trakcie trwania lockdownu odnotowaliśmy duży wzrost sprzedaży w tym kanale – podkreśla Marcin Sroka.
Propozycje współpracy
Współpracę z Mini Melts można nawiązać w systemie partnerskim lub franczyzowym. System partnerski jest skierowany do osób, które już prowadzą np. kawiarnię czy cukiernię i chcą poszerzyć swoją ofertę o lody Mini Melts. Centrala firmy udostępni im nieodpłatnie niewielkie urządzenie do mrożenia, które można wstawić do środka, albo stoisko zewnętrzne. Partner pokrywa tylko koszty zatowarowania.
Z kolei franczyzobiorcy mogą kupić lub wydzierżawić stoisko, przy czym ta druga opcja jest bardziej popularna. Cena dzierżawy zależy od wybranego formatu i wynosi od 2,5 do 6 tys. zł rocznie.
– Dokładnie weryfikujemy lokalizacje, proponowane przez franczyzobiorców. Teraz np. bardziej atrakcyjne wydają się te zewnętrzne. Chcemy rozbudować sieć chociażby nad jeziorami, które pewnie będą jednym z celów wakacyjnych wyjazdów Polaków – mówi Marcin Sroka. – Ale myślimy też bardziej perspektywicznie. Fakt, że obecnie sale zabaw czy parki trampolin będą pewnie miały mniej klientów nie oznacza, że tak samo będzie za rok.
Mini Melts buduje także sieć własnych automatów vendingowych z lodami, których w tej chwili jest ok. 70. Z tej opcji współpracy z firmą mogą skorzystać też duzi operatorzy, którym Mini Melts proponuje dzierażawę lub kupno maszyn.
– Pandemia nie zastopowała rozwoju naszej sieci. Od października ubiegłego roku do dziś przybyło ponad 100 punktów partnerskich i franczyzowych, nie licząc automatów vendingowych – informuje Marcin Sroka. – Zakładaliśmy wcześniej, że w tym roku osiągniemy liczbę 500 lokalizacji. Już mogę powiedzieć, że na pewno ją przekroczymy.
WIZYTÓWKA MARKI MINI MELTS
Sieć punktów z lodami mrożonymi ciekłym azotem.
- 500 punktów w całej Polsce
- możliwość kupna lub dzierżawy stoiska
- czynsz dzierżawy od 2,5 do 6 tys. zł rocznie

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali