Rośnie sprzedaż w Bafra Kebab

Nacisk na małe miasta / Bafra Kebab, która do niedawna prowadziła aktywne działania głównie w dużych miastach, ostatnio bardziej skupia się na małych miejscowościach ok. 40 tys. mieszkańców.
Środa
05.08.2020
Bafra Kebab, sieć mobilnych punktów sprzedaży kebabów, odnotowuje wzrost sprzedaży i realizuje nowy kierunek rozwoju.
 

W ostatnim czasie sieć uruchomiła pięć punktów, natomiast do końca roku planuje otworzyć kolejne 20. Marka zwiększyła również sprzedaż o 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Udowodniła odporność na kryzys i umacnia się w segmencie sprzedaży „street food”.

Tradycyjna gastronomia nie wróciła wciąż do stanu sprzed pandemii i wiele osób nadal czuje obawy przed chodzeniem do restauracji. Korzystają na tym takie miejsca jak Bafra Kebab, gdzie można zjeść bez konieczności wchodzenia do środka. Ponadto przygotowujemy dania w obecności klientów. Widzą, że zachowujemy wymagane standardy higieny, co dodatkowo wzbudza poczucie bezpieczeństwa – mówi Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery.  

Kebab w małym mieście

Sprzyjające warunki na rynku oraz zainteresowanie współpracą ze strony potencjalnych franczyzobiorców zachęciły sieć do jeszcze szybszego rozwoju. Marka, która do niedawna prowadziła aktywne działania głównie w dużych miastach, ostatnio bardziej skupia się na małych miejscowościach ok. 40 tys. mieszkańców.

Nasz nowy kierunek rozwoju to ogromna nisza. W małych miastach brakuje gastronomii, która jest też miejscem spotkań towarzyskich. Nasze punkty pełnią tam zatem dwie role – gastronomiczną i integrującą lokalną społeczność. Dzienna sprzedaż w tamtejszych punktach może wynieść kilka tysięcy złotych, a w miesiącu kilkadziesiąt – zapewnia Krzysztof Olesiak.

Przykładem miejscowości, gdzie funkcjonują punkty Bafra Kebab jest Granowo, Międzyrzec, Turek i Chrzanów. 

Pieniądze na start

Całkowity koszt potrzebny do rozpoczęcia biznesu to tylko 50 tys. zł. Pozostała część kwoty jest leasingowana. Firma dostarcza w pełni wyposażoną przyczepę pod wskazany adres oraz przygotowuje ją do sprzedaży.

Zapewniamy biznes pod klucz, a franczyzobiorca nie ponosi dodatkowych kosztów związanych np. z remontem lokalu. Przyczepy zawierają wszystkie urządzenia potrzebne do pracy. Nasze punkty są ergonomiczne i wyposażone w sprzęt kuchenny identyczny jak w restauracjach. Pomyśleliśmy także o przestrzeni magazynowej i chłodniach, które są w stanie pomieścić zaopatrzenie na cały tydzień. Franczyzobiorca nie musi więc posiadać dodatkowego magazynu poza punktem Bafra Kebab – zapewnia Krzysztof Olesiak.

Ponadto franczyzodawca m.in. zapewnia partnerowi lokalizację, pomaga w uzyskaniu leasingu, szkoli go, gwarantuje wsparcie w trakcie prowadzenia działalności na miejscu w punkcie oraz pełny serwis w razie awarii sprzętu.

Zapewniamy wiele rozwiązań ułatwiających biznes. Istotnym elementem jest monitoring online i system zdalnego kontrolowania sprzedaży za pomocą aplikacji. Dzięki nim, partner czuwa nad biznesem nawet pod jego nieobecność, co jest szczególnie ważne w momencie, gdy dodatkowo pracuje na etacie lub prowadzi inny biznes – mówi Krzysztof Olesiak.  

Aktualnie pod marką Bafra Kebab funkcjonuje 35 punktów. Franczyzodawca twierdzi, że zwrot inwestycji w biznes następuje średnio po trzech miesiącach.

WIZYTÓWKA BAFRA KEBAB

Sieć moblinych punktów sprzedaży kebabów.

  • całkowity koszt na start: 50 tys. zł
  • liczba punktów: 35

Kebab we franczyzie / Aktualnie pod marką Bafra Kebab funkcjonuje 35 punktów.
doradca we franczyzie