Pub w meksykańskim stylu
Właściciele Los Chupitos mają spore doświadczenie. Prowadzą w Bydgoszczy kilka lokali i klubów, są też właścicielami konceptu franczyzowego Seta Disco.
– Często w naszych lokalach organizowaliśmy imprezy w stylu latino – opowiada Dariusz Naklicki, franczyzodawca Los Chupitos. – Z czasem stały się one cykliczne. Grał na nich dj pochodzący z Meksyku, a mieszkający obecnie w Bydgoszczy. Właśnie on nam podsunął pomysł na lokal w stylu meksykańskim.
Tequila i nie tylko
Los Chupitos w Bydgoszczy zostało otwarte prawie rok temu. To shot bar z meksykańskimi alkoholami. Można tam też potańczyć czy pośpiewać karaoke. Jak zapewnia właściciel, od początku przyjęło się na rynku bardzo dobrze.
– Nawet lepiej, niż się spodziewaliśmy – podkreśla Dariusz Naklicki. – Mamy u siebie bardzo szeroki wybór alkoholi: tequilę, mezcal, różne trunki szerzej niedostępne w Polsce. Oprócz shotów serwujemy też koktajle na ich bazie. Mamy gości z Meksyku, z krajów południowoamerykańskich, którzy czują się u nas świetnie i odwiedzają wyłącznie nasz lokal. Shot barów jest w Polsce wiele, ale nasz zdecydowanie się wyróżnia.
Teraz Los Chupitos startuje z franczyzą.
– Jeden z naszych gości zapytał, czy mógłby taki lokal otworzyć u siebie w Krakowie. No i właśnie szukamy tam lokalizacji – uśmiecha się Dariusz Naklicki.
Ile na inwestycję?
Koncept chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Lokalu najlepiej szukać w miejscach, gdzie kwitnie życie towarzyskie i rozrywkowe. Na sam shot bar wystarczy pomieszczenie wielkości 40 m2. Jeśli uda się znaleźć większy lokal, to można wydzielić w nim też część taneczną. Franczyzodawca szacuje, przy lokalu wielkości 70 m2, już przystosowanym do potrzeb gastronomii, inwestycja zamknie się w granicach 60-80 tys. zł. Wnętrza są zaaranżowane w meksykańskim stylu, z surowym drewnem na ścianach, w ciepłych i wesołych kolorach, z kojarzącymi się z Meksykiem dodatkami, jak chociażby kaktusy.
– Można się u nas poczuć jak na wakacjach i właśnie o taką atmosferę nam chodzi – wyjaśnia Dariusz Naklicki.
Lokale są czynne od godz. 13 do 3, a w piątki i soboty do godz. 6. Jeśli chodzi o personel, to – jak podkreśla franczyzodawca – podstawą sukcesu jest zatrudnienie odpowiednich barmanów.
– Muszą być uśmiechnięci, kontaktowi, pozytywnie nastawieni do pracy i ludzi – dodaje Dariusz Naklicki. – My nauczymy ich natomiast wszystkiego, co niezbędne w tym zawodzie.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 2,5 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa to 1 tys. zł netto, plus 2 proc. od obrotu. Według licencjodawcy zwrot z inwestycji powinien nastapić maksymalnie w ciągu roku.
WIZYTÓWKA LOS CHUPITOS
Shot bary z meksykańskimi alkoholami.
- 1 lokal własny
- inwestycja od 60 tys. zł
- opłata wstępna 2,5 tys. zł

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali