Nowe miejsce / Najnowsza kawiarnia pod szyldem SO! COFFEE została otwarta w Jarosławiu, w galerii Stara Ujeżdżalnia.
Piątek
09.10.2020
SO! COFFEE do końca roku ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Przez sześć miesięcy będą mogli zaoszczędzić na opłatach franczyzowych.
 

Koncept SO! COFFEE należy do międzynarodowej grupy Lagardere Travel Retail. W Polsce ma obecnie 55 kawiarni, z czego siedem franczyzowych. Zlokalizowane są zarówno w galeriach handlowych, jak i przy głównych ulicach miast, deptakach, na dworcach i lotniskach. Marka rozwija się również w Czechach, Francji, Rumunii i Hiszpanii.

Najnowsza kawiarnia pod szyldem SO! COFFEE została otwarta w Jarosławiu, w galerii Stara Ujeżdżalnia. Ma format wyspy handlowej, o powierzchni 42 m2. Do dyspozycji gości jest tu 30 miejsc siedzących. Jeden ze stolików jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – jego wysokość i szerokość jest dopasowana do wózków inwalidzkich, a blat ma specjalny piktogram, informujący o przeznaczeniu stolika. 

– Kanapy, stoliki oraz bar zostały specjalnie zaprojektowane i wyprodukowane przez polskich producentów – mówi Grzegorz Łyczak, zastępca dyrektora operacyjnego Lagardere Travel Retail. – We wnętrzu zostały zastosowane naturalne, ekologiczne materiały, takie jak drewno, metal, kamień. Idealnym dopełnieniem jest nastrojowe, designerskie oświetlenie.

Start we franczyzę

Kawiarnie SO! COFFEE można otworzyć w dwóch formatach: jako wyspę handlową lub lokal stacjonarny.

Według szacunków franczyzodawcy na inwestycję należy przeznaczyć minimum 290 tys. zł. Część wydatków można sfinansować leasingiem, np. zakup wyposażenia, sprzętów takich jak ekspres do kawy. Natomiast gotówka potrzebna jest na pokrycie kosztów szeroko rozumianych prac budowlano-instalacyjno-wykończeniowych.

Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 30 tys. zł. Wsparcie franczyzodawcy obejmuje m.in. przygotowanie projektów budowlanych, technologicznych i aranżacyjnych; trwające blisko miesiąc szkolenia dla franczyzobiorcy i jego pracowników (produktowe, sprzedażowe, administracyjne); dokumentację i szkolenie z zakresu HACCP; wyposażenie lokalu w cały potrzebny sprzęt, od autoryzowanych dostawców.

– Przedstawiciel centrali: kierownik regionalny, trener lub wyznaczony pracownik sieci jest też przez kilka dni w lokalu, bezpośrednio przed i w trakcie otwarcia – podkreśla Grzegorz Łyczak, zastępca dyrektora operacyjnego Lagardere Travel Retail. – Na otwarcie przygotowujemy również akcję promocyjną oraz pokrywamy koszty materiałów marketingowych na sezonowe kampanie w pierwszym roku funkcjonowania kawiarni.

Promocja dla nowych

Miesięczna opłata franczyzowa w sieci SO! COFFEE wynosi 5 proc. od sprzedaży netto (nie mniej niż 2 tys. zł). Ale w tej chwili franczyzodawca przygotował promocję dla nowych licencjobiorców. 

– Osoby, które do końca tego roku podpiszą z nami umowę franczyzową, przez pierwszych sześć miesięcy działalności nie będą musiały płacić opłaty miesięcznej – zachęca Grzegorz Łyczak.

 

WIZYTÓWKA SO! COFFEE

Sieć kawiarni należąca do międzynarodowej grupy Lagardere Travel Retail.

  • 55 lokali
  • min. kwota inwestycji 290 tys.

Dwa formaty / Kawiarnie SO! COFFEE można otworzyć w dwóch formatach: jako wyspę handlową lub lokal stacjonarny.

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022