Włosi chcą nad Wisłę
Pomysł na Comparello Bello narodził się siedem lat temu.
– Trzej koledzy, świeżo po studiach, zdecydowali zainwestować we wspólny biznes – opowiada Giuseppe Runza, współwłaściciel restauracji Comparello Bello.
Postanowili otworzyć restaurację, z bardzo bogatym menu. W karcie Comparello Bello znajdziemy bowiem włoskie pizze i pasty, ale też hamburgery, kanapki, dania mięsne, desery, sałatki, do tego napoje, drinki.
Teraz Polska
We Włoszech działają obecnie trzy restauracje marki. Teraz Comparello Bello wychodzi za granicę, zaczynając od Polski.
– Polska to rozwijający się rynek, dlatego zdecydowaliśmy, że właśnie tutaj rozpoczniemy naszą zagraniczną ekspansję – mówi Giuseppe Runza.
Marka poszukuje masterfranczyzobiorcy, który zajmie się otwieraniem restauracji nad Wisłą. Na początek konceptowi zależy na otwarciach w dużych miastach. Potrzebny jest lokal wielkości 150-200 m2. Kwota inwestycji to ok. 150 tys. euro, przy pomieszczeniach nie przystosowanych do potrzeb gastronomii. Jeśli znajdziemy lokal po gastronomii, inwestycja będzie mniejsza. Część wydatków można też sfinansować leasingiem. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa to 4 proc. od obrotu przez pierwsze dwa lata trwania umowy i 5 proc. przez kolejne dwa lata.
Włoski sznyt
Franczyzodawcy zależy na tym, aby do polskich restauracji przenieść włoską atmosferę.
– Comparello Bello to w wolnym tłumaczeniu „fajny przyjaciel” – wyjaśnia Giuseppe Runza. – Chcemy, aby polscy goście poczuli w restauracjach urok włoskiej gościnności i posmakowali potraw przygotowanych z oryginalnych produktów i na podstawie oryginalnych receptur. Dlatego dużą wagę przykładamy do odpowiedniej obsługi.
Menedżer, szef obsługi i szef kuchni każdego lokalu odbędą szkolenie we Włoszech. Dla reszty personelu zostanie zorganizowane dodatkowe szkolenie już na miejscu w Polsce. Większość produktów, wykorzystywanych w kuchni, będzie sprowadzana bezpośrednio z Italii, m.in. mąka na pizzę, makaron, pomidory, mozarella, oliwa. Oczywiście franczyzobiorca otrzyma receptury wszystkich dań oraz zestaw sprzętów niezbędnych do wyposażenia kuchni – co ma pozwolić na otworzenie włoskich smaków.
– Naszą ofertę kierujemy do bardzo szerokiej grupy klientów – podkreśla Giuseppe Runza. – Od rodzin przez osoby na lunchach biznesowych, po gości, którzy uwielbiają życie nocne. Nasze restauracje są czynne od godz. 6 do 4.
WIZYTÓWKA COMPARELLO BELLO
Sieć włoskich restauracji.
- 3 restauracje we Włoszech
- kwota inwestycji 150 tys. euro
- wymagana powierzchnia lokalu 150-200 m2

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali