Dobre pomysły procentują
Ostatni czas to dla sieci Komfort spore zmiany...
Owszem. Dotychczas byliśmy kojarzeni przede wszystkim z asortymentem podłogowym. Ale ostatnio bardzo znacząco rozwinęliśmy nasze portfolio. Poszerzyliśmy ofertę o wyposażenie łazienek, kuchni oraz meble i dekoracje. Dzięki temu klient może z nami wyremontować całe mieszkanie, od projektu aż po montaż.
Wszystkie produkty z nowego asortymentu klient może kupić online i odebrać w wybranym przez siebie sklepie lub zamówić dostawę do domu. Pierwsza ekspozycja łazienkowa, kuchenna i meblowa została wprowadzona blisko dwa lata temu w Warszawie i Gdańsku. Dzisiaj taki asortyment dostępny jest już w ponad 30 sklepach, od tego roku także we franczyzowych.
Rozumiem, że liczba sklepów z poszerzoną ofertą będzie systematycznie rosła?
W najbliższych dwóch latach, oprócz otwierania nowych lokalizacji, planujemy też rozbudować już działające sklepy i poszerzać ich ofertę. Rozmawiamy z naszymi franczyzobiorcami i ustalamy terminy rozbudowy ich salonów, ponieważ nowe kategorie cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Nowe sklepy franczyzowe chcemy otwierać już z pełnym asortymentem, dostępnym w naszej sieci. Komplementarność proponowanych produktów i usług to rozwiązanie, którego klienci poszukują. Natomiast jeśli nie będzie takiej możliwości, chociażby ze względów lokalowych, to nadal jest też możliwość uruchomienia sklepu wyłącznie z asortymentem podłogowym.
Ile trzeba zainwestować w sklep?
Mamy promocję dla nowych franczyzobiorców – inwestycja w otwarcie salonu z poszerzonym asortymentem to obecnie 90 tys. zł netto. Natomiast sklep z samą ofertą podłóg to wydatek rzędu 65 tys. zł netto. W bardzo dużym zakresie partycypujemy w kosztach otwarcia salonu. Wystarczy wspomnieć, że cena wykonania ekspozycji w każdej kategorii produktowej to kwota około 150-200 tys. zł. Zapewniamy projekt, pełne wyposażenie sklepu oraz jesteśmy odpowiedzialni za zatowarowanie. Partner musi tak naprawdę przygotować w lokalu ściany, oświetlenie oraz zapewnić równą powierzchnię pod położenie wykładzin. My przygotowujemy salon pod klucz, aby był gotowy na przyjęcie klientów.
Jakie macie wymagania wobec kandydatów na franczyzobiorców?
Atutem będzie na pewno doświadczenie branżowe albo w handlu. Jednak nie jest to warunek konieczny. Bardziej niż doświadczenie liczy się nastawienie i zaangażowanie. Niedawno do naszej sieci dołączyła np. para nauczycieli, którzy w trakcie pandemii postanowili się przebranżowić.
Ubiegły rok był niewątpliwym wyzwaniem dla handlu, ze względu na wszelkie obostrzenia i restrykcje związane z koronawirusem. Jednak także w tym trudnym czasie sklepy franczyzowe Komfort radziły sobie bardzo dobrze. Niektóre już w listopadzie zrealizowały całoroczny plan sprzedażowy.
WIZYTÓWKA MARKI KOMFORT
Sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz.
- kwota inwestycji od 65 tys. zł netto
- lokal o powierzchni 350-650 m2
- umowa franczyzowa na 5 lat

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Na koniunkturze w branży budowlanej korzystają nie tylko deweloperzy, lecz także inne biznesy: architekci wnętrz, ekipy remontowe, agenci nieruchomości.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Ubrania robocze
Zazwyczaj za odzież roboczą odpowiada firma, która zatrudnia pracowników. Pracodawca może jednak poprosić osobę zatrudnioną o pokrycie kosztów zakupu odzieży lub...
Ubrania robocze
Na jakich stanowiskach wymagane jest kupienie pracownikowi odziezy roboczej? Czy jest to obowiązek pracodawcy ?
Gdzie najlepiej kupić mieszkanie pod wynajem?
Trudno powiedzieć, która opcja będzie najlepsza. Teraz wiele opcji, a deweloperzy są najbardziej ukierunkowane na nabywców.
Ekologiczne zyski
Potwierdzam, fotowoltaika to przyszłość, sam z niej korzystam i już po paru miesiącach widzę oszczędności energetyczne.
Biznes na wsi
Agroturystyka to świetny pomysł, ale trzeba mieć warunki.
Ogród
Skąd kupowaliście artykuły do ogrodu? Widziałam, że na Dajar.pl jest interesujący wybór
Skład opałowo-węglowy
Jeżeli chodzi o węgiel najlepiej wybrać sprawdzony skład węgla w którym można kupić węgiel najwyższej jakości a nie węgiel z którym są problemy i my również je...
Jaki sklep meblowy?
Jak chcesz mieć meble na lata, to nie kupuj w Jysk czy innych marketach. Wybieraj tylko sprawdzone marki.