Biznes za 55 tys. zł
Marka Kurcze Pieczone ma blisko ćwierć wieku doświadczenia na rynku gastronomicznym. W tej chwili pod jej szyldem działa 46 punktów tzw. małej gastronomii, serwujących nie tylko kurczaka z rożna, ale też zestawy obiadowe, burgery i inne przekąski z mięsem drobiowym.
– Na wiosnę planujemy kolejne otwarcia – zapowiada Walentyna Osiukowska, odpowiedzialna za rozwój sieci franczyzowej Kurcze Pieczone.
Na wynajem lub na własność
Punkty Kurcze Pieczone mają z reguły format kontenerów lub przyczep gastronomicznych, ustawianych w miejscach, gdzie rpzebywa dużo ludzi: na parkingach, przy centrach handlowych, marketach itp.
– Nasze punkty są ergonomiczne i wyposażone w sprzęt kuchenny, nie różniący się niczym od tego w restauracjach – podkreśla Walentyna Osiukowska. – Jesteśmy również otwarci na współpracę w lokalach wewnętrznych, gdzie wspieramy franczyzobiorcę we wszystkich kwestiach organizacyjnych, technicznych, aranżacyjno-projektowych.
Marka szuka franczyzobiorców w miastach liczących od 25 tys. mieszkańców. Jest kilka opcji współpracy. Można wynająć kontener i kupić potrzebny do pracy sprzęt. To koszt ok. 55 tys. zł netto. Miesięczna opłata za najem wynosi 2,5 tys. zł. Inna możliwość to zakup kontenera ze sprzętem, gotowego do pracy. Koszt zaczyna się od 150 tys. zł. Opłata wstępna licencyjna to 10 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 5 proc. od obrotu, ale nie mniej niż 1 tys. zł.
Franczyzodawca nie tylko pomaga ocenić potencjał wybranej przez licencjobiorcę lokalizacji, ale też wprowadza go w specyfikę prowadzenia biznesu.
– Franczyzobiorca poznaje know-how biznesu i zostaje wyposażony w szczegółowe instrukcje związane z prawidłowym funkcjonowaniem obiektu – wylicza Walentyna Osiukowska. – Organizowane są szkolenia z zakresu marketingu, zarządzania, praktyki sprzedaży HACCP, obsługi kas fiskalnych, bhp itd.
Sieć stawia bardzo duży nacisk na wizerunek. Franczyzobiorcy są wyposażani w pakiet startowy reklam swojego punktu, zaczynając od materiałów drukowanych poprzez reklamę w internecie.
Marsz na północ
Mimo lockdownu gastronomii punkty Kurcze Pieczone pracowały i pracują bez większych zmian. Klienci nie mogą jedynie korzystać z zewnętrznych ogródków, które wcześniej funkcjonowały w niektórych lokalizacjach.
– Nasi klienci przyzwyczajeni są do formy serwowania posiłków na wynos – mówi Walentyna Osiukowska. – We wszystkich naszych obiektach zamontowane są osłony ochronne z pleksi, które zabezpieczają przed bezpośrednim kontaktem. Poza tym na bieżąco dezynfekowane są okienka podawcze, blaty, płyny do dezynfekcji są dostępne dla klientów.
Marka tworzy też własną aplikację do składania zamówień. System jest ciągle rozwijany Dzięki temu w części lokalizacji jest dostępna opcja składania zamówień od-line i dowozu posiłków do klienta.Lista miast, w lktórych działa system, systematycznie się powiększa.
– Zainteresowanie naszą franczyzą jest bardzo duże – podkreśla Walentyna Osiukowska. – Obecnie najbardziej rozbudowaną sieć mamy na Dolnym i Górnym Śląsku, ale jesteśmy też w Ostrowcu Świętokrzyskim, Radomiu, dochodzimy do Warszawy. Rozszerzamy się coraz bardziej na północ.
W najbliższym kwartale planowane jest otwarcie nowych obiektów w Kłodzku, Opolu, Świebodzicach oraz Jelczu-Laskowicach.
WIZYTÓWKA KURCZE PIECZONE
Sieć punktów z kurczakiem z rożna.
- 46 punktów
- kwota inwestycji od 55 tys. zł netto
- opłaty miesięczne zależne od wybranego formatu współpracy
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...