Licencja z oryginalnym produktem
Marka Crazy Bubble od 2012 roku buduje sieć punktów, serwujących pochodzącą z Tajwanu herbatę z kulkami tapioki, czyli bubble tea.
– Poprzedni i obecny sezon dobitnie pokazały, że produkt, po wielu latach obecności na rynku, stał się bardzo popularny – mówi Paweł Kłosowski, prezes zarządu Crazy Bubble.
Właściciel marki Crazy Bubble oprócz tego, że rozbudowuje sieć pod tym szyldem, jest też dostawcą, który zaopatruje w produkty do bubble tea odbiorców w całej Europie.
– Widzimy więc na szerszą skalę, jak bardzo popularność tego napoju rośnie, nie tylko w Polsce – dodaje Paweł Kłosowski. – Liczba zamówień na produkty wzrosła w tym roku dziewięciokrotnie.
Crazy Bubble ma obecnie w Polsce ok. 100 punktów. Oprócz tego w ramach masterfranczyzy działa sześć placówek na Litwie i sześć w Rumunii. W tym ostatnim kraju wkrótce otworzą się trzy kolejne.
Inwestycja we franczyzę
Z Crazy Bubble można nawiązać współpracę franczyzową lub partnerską. Partner dokłada asortyment wraz z logo marki do swojego aktualnego biznesu – restauracji, baru, kawiarni itp. Nie ponosi żadnych opłat, ale zaopatruje się w produkty u franczyzodawcy.
Natomiast franczyzobiorcy mają do wyboru różne formaty: lokal z miejscem na konsumpcję czy tylko w opcji na wynos, wyspa handlowa. Najpopularniejszy jest ten ostatni, choć w sieci są też bardzo duże lokale, nawet stumetrowe. Tylko ok. 10 proc. placówek działa w lokalizacjach przyulicznych, reszta jest w galeriach handlowych.
– Obawialiśmy się, jak zamknięcie galerii handlowych wpłynie na działalność naszych punktów – nie ukrywa Paweł Kłosowski. – Ale już po pierwszym lockdownie okazało się, że klienci wracają. Obroty punktów bardzo szybko wróciły do normy, a nawet wzrosły. W niektórych przypadkach wzrosty są kilkukrotne w porównaniu z okresem sprzed pandemii.
Koszt wyspy, w pełni wyposażonej to ok. 65 tys. zł netto. Franczyzodawca przywozi ją w wybrane miejsce i montuje. Organizuje też szkolenia dla licencjobiorców. Trwają trzy dni, dodatkowo przedstawiciel centrali jest obecny na otwarciu.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Opłata miesięczna to 700 zł netto, w całości jest przeznaczana na marketing.
– Próg wejścia jest stosunkowo niski, ponieważ zależy nam na tym, aby nasi franczyzobiorcy otwierali więcej niż jeden punkt. Jedna z naszych partnerek prowadzi ich siedem – dodaje Paweł Kłosowski.
WIZYTÓWKA CRAZY BUBBLE
Sieć punktów z bubble tea.
- ok. 100 placówek franczyzowych i partnerskich w Polsce
- inwestycja w wyspę handlową ok. 65 tys. zł
- opłata miesięczna 700 zł netto

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, z iloma aspektami pozagastronomicznymi trzeba się zmierzyć, prowadząc działalność w tej branży – mówi Tomasz Rawa z Berlin Döner Kebap.
Cafe Słodziak mocno stawia na social media. Marka otworzyła też nowy punkt franczyzowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Jak organizuje się wyprawy w odległe zakątki świata? Czy Polacy są w stanie dużo zapłacić za podróżowanie? – o tym i nie tylko o tym opowiada Tomasz Obuchowicz, współwłaściciel biura podróży Sunsara.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali