Ubezpieczeni franczyzobiorcy
„Polisa na biznes” ma na celu kompensować znaczącą część ewentualnego zadłużenia w momencie zakończenia działalności gospodarczej. Została przygotowana wspólnie z TUW PZUW, które należy do PZU, a jej finalny kształt jest wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami.
– Bezpieczeństwo finansowe nabiera jeszcze większej wagi po trudnym okresie pandemii. To też jeden z najistotniejszych czynników branych pod uwagę w podejmowaniu decyzji o uruchomieniu własnego biznesu. Dlatego poprzez polisę zapewniamy ochronę finansową w przypadku wystąpienia ujemnego salda i niewypłacalności w momencie zakończenia przez franczyzobiorców działalności – mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Ustalenia kilku stron
„Polisa na biznes” to efekt wspólnej pracy franczyzobiorców, członków Rady Franczyzobiorców oraz przedstawicieli i ubezpieczyciela. Dzięki temu franczyzobiorcy mieli istotny wpływ na finalny kształt polisy. Decyzja Żabki o pokryciu części kosztów składek przez spółkę dodatkowo obniżyła koszty po stronie franczyzobiorcy.
Polisa dostępna jest dla wszystkich franczyzobiorców bez względu na ich staż i sytuację finansową. Wysokość składek oraz wartość samego ubezpieczenia uzależniona jest od liczby prowadzonych przez danego przedsiębiorcę sklepów.
Otwieramy sklep Żabka
Koszt inwestycji w sklep Żabka wynosi 5 tys. zł. Przedsiębiorcy otrzymują od centrali w pełni wyposażoną placówkę (m.in.: w lodówki, AGD, szafki, regały), której wartość wynosi ponad 200 tys. zł. Mają też zagwarantowany przychód podstawowy, wynoszący 17 tys. zł miesięcznie przez pierwszy rok działalności oraz do 12 tys. zł dodatkowego wsparcia finansowego na rozwój biznesu. Umowę franczyzową partnerzy otrzymują na tyle wcześniej przed jej podpisaniem, aby bez pośpiechu mogli zapoznać się z jej zapisami i skonsultować z prawnikiem lub zaufanymi osobami. Umowa wchodzi w życie dopiero po zakończeniu procesu rekrutacji i zdalnego egzaminu końcowego. Podpisywana jest na czas nieokreślony, z 30-dniowym okresem wypowiedzenia dla obu stron.
Wsparcie nie tylko na starcie
Firma wspiera partnerów także w aspektach edukacyjnych. Pierwsze szkolenie dla nowych licencjobiorców trwa 14 dni i odbywa się w sklepie trenerskim. Po otwarciu sklepu partner odbywa kolejne szkolenie, które trwa trzy miesiące. Wówczas poznaje jeszcze dokładniej aspekty prowadzenia własnej działalności pod marką Żabka, model biznesowy i zasady zarządzania sklepem. Żabka oferuje także platformę rozwojową, kumulującą narzędzia szkoleniowe, a także oferuje, m.in.: wirtualny spacer po sklepie z informacjami o funkcjonowaniu placówek, ofercie produktowej i usługowej oraz dostęp do kompendium informacji dotyczących zasad współpracy z siecią. Przez siedem dni w tygodniu partnerzy Żabki mogą także korzystać z Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, które rozwiązuje wszystkie sprawy średnio w ciągu doby od zgłoszenia.
Żabka stworzyła również aplikację Cyberstore, która pozwala franczyzobiorcy zdalnie zarządzać sklepem za pomocą smartfonu. Poprzez narzędzie franczyzobiorcy mogą uzyskać raporty sprzedażowe i sprawdzić stan zatowarowania sklepu oraz termin kolejnej dostawy. Dla klientów natomiast jest aplikacja żappka, która podnosi poziom sprzedaży z korzyścią dla franczyzobiorców. Z narzędzia korzysta już 6 mln konsumentów.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Oto kilka pomysłów ze świata franczyzy.
Franczyzodawcy kilkudziesięciu konceptów czekają na Ciebie! 14 marca do godz. 16:00 na Targach Franczyza na PGE Narodowym dowiesz się, jak otworzyć biznes we franczyzie.
Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
Zbudowanie biznesu od podstaw to duże wyzwanie, dlatego warto rozważyć sprawdzony model – franczyzę. Już 13-14 marca 2025 na PGE Narodowym w Warszawie odbędą się Targi Franczyza, podczas których poznasz gotowe pomysły na dochodowy biznes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów