Inwestycja w salon z wyposażeniem łazienki
Salony BLU mają pełną ofertę wyposażenia łazienek.
– Oferujemy produkty polskich i zagranicznych producentów: płytki ceramiczne, armaturę, ceramikę sanitarną – wylicza Dariusz Wieczerzak, dyrektor sprzedaży firmy Reflex, właściciela marki BLU. – W salonach klienci znajdą szereg ekspozycji z gotowymi rozwiązaniami oraz mogą liczyć na fachowe doradztwo w zakresie projektowania i wyposażenia łazienki. Zapewniamy dostęp do szerokiej oferty produktów dedykowanych, jak i marek własnych w konkurencyjnych cenach.
Obecnie sieć BLU liczy 55 sklepów. W 2021 roku udało się uruchomić cztery salony franczyzowe, a w tym roku marka planuje podwoić tę liczbę.
Otwieramy sklep
BLU chce się rozwijać w miastach o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. Najlepsza lokalizacja dla sklepu to części miasta znane mieszkańcom z możliwości zakupu wszelkich materiałów do wyposażenia mieszkania i domu, ale franczyzodawca bierze też pod uwagę inne miejsca, jak np. parki handlowe.
– Generalnie jak każdy operator franczyzowy szukamy osób, które myślą o własnym biznesie i są do tego predysponowane. Oczywiście doświadczenie w branży czy w prowadzeniu biznesu u potencjalnego franczyzobiorcy jest zawsze cenne, ale osobie bez doświadczenia również zapewniamy pełne wsparcie – podkreśla Dariusz Wieczerzak.
Całkowita kwota inwestycji jest uzależniona od wielkości lokalu i jego stanu technicznego. Optymalnie salon powinien mieć 450 m2, ale generalnie lokal powinien mieć między 300 a 600 m2. Samo dostosowanie do standardów sieci polega na budowie boksów ekspozycyjnych, organizacji strefy obsługi klienta oraz zakupie niezbędnego wyposażenia i towaru ekspozycyjnego. Wszystko zgodnie z wcześniej ustalonym przez centralę projektem.
– Koszty inwestycji są dzielone pomiędzy franczyzobiorcę, centralę sieci oraz producentów – dodaje Dariusz Wieczerzak. – Zapewniamy franczyzobiorcy szkolenia wdrożeniowe i produktowe, stałą opiekę operacyjną po otwarciu salonu i wspólną promocję placówki.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł. Opłata miesięczna to 1 tys. zł, niezależnie od osiąganych obrotów. Według szacunków franczyzodawcy, salon staje się rentowny – w zależności od wielkości miasta oraz samej lokalizacji – w ciągu trzech do sześciu miesięcy. Na zwrot z inwestycji trzeba czekać średnio od dwóch do trzech lat.
WIZYTÓWKA MARKI BLU
Sieć salonów z wyposażeniem łazienek.
- miasta od 20 tys. mieszkańców
- opłata wstępna 20 tys. zł
- opłata miesięczna 1 tys. zł

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Rozwijająca sieć marketów Mrówka Grupa PSB rośnie szybciej niż cały rynek. Na jakich zasadach można do niej dołączyć?
– Jesteśmy marką globalną, mamy partnerów w wielu krajach świata, ale nieustannie rozwijamy swoją sieć – mówi Jacek Kozłowski, właściciel marki Komandor.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Ubrania robocze
Zazwyczaj za odzież roboczą odpowiada firma, która zatrudnia pracowników. Pracodawca może jednak poprosić osobę zatrudnioną o pokrycie kosztów zakupu odzieży lub...
Ubrania robocze
Na jakich stanowiskach wymagane jest kupienie pracownikowi odziezy roboczej? Czy jest to obowiązek pracodawcy ?
Gdzie najlepiej kupić mieszkanie pod wynajem?
Trudno powiedzieć, która opcja będzie najlepsza. Teraz wiele opcji, a deweloperzy są najbardziej ukierunkowane na nabywców.
Ekologiczne zyski
Potwierdzam, fotowoltaika to przyszłość, sam z niej korzystam i już po paru miesiącach widzę oszczędności energetyczne.
Biznes na wsi
Agroturystyka to świetny pomysł, ale trzeba mieć warunki.
Ogród
Skąd kupowaliście artykuły do ogrodu? Widziałam, że na Dajar.pl jest interesujący wybór
Skład opałowo-węglowy
Jeżeli chodzi o węgiel najlepiej wybrać sprawdzony skład węgla w którym można kupić węgiel najwyższej jakości a nie węgiel z którym są problemy i my również je...
Jaki sklep meblowy?
Jak chcesz mieć meble na lata, to nie kupuj w Jysk czy innych marketach. Wybieraj tylko sprawdzone marki.