Zarobić na sprzedaży biżuterii
Marka Gnoce powstała w 2015 r. w Nowym Jorku w USA.
– Jako wschodząca marka biżuterii modowej o oryginalnym designie, Gnoce koncentruje się na tworzeniu wyjątkowej i delikatnej biżuterii, w konkurencyjnej cenie – podkreśla Daria Stankiewicz, brand manager marki Gnoce w Polsce. – Wszystkie produkty wykonane są z wysokiej jakości materiałów i cieszą się ogromnym uznaniem na różnych rynkach na całym świecie. Marka ma oryginalne wzornictwo, bogatą kolorystykę. Szczególne miejsce w naszej ofercie zajmują bardzo popularne wśród klientek charmsy.
Wyłącznym dystrybutorem produktów Gnoce w Polsce jest firma Glossy A&D. Na polskim rynku marka pojawiła się w 2020 roku i początkowo obecna była jedynie w sprzedaży internetowej.
– Jednak zainteresowanie klientów okazało się tak duże, że otworzyliśmy własny punkt stacjonarny – dodaje Daria Stankiewicz.
Otwieramy salon lub wyspę
Glossy A&D poszukuje teraz partnerów handlowych, zainteresowanych sprzedażą biżuterii Gnoce. Obecnie ma ich trzech, a sieć chciałaby rozbudować w całej Polsce. Współpracę można nawiązać w różnej formie: albo otworzyć punkt w formie wyspy handlowej lub salonu jubilerskiego, albo dołączyć asortyment Gnoce do oferty już działającego salonu.
– Nie wymagamy, aby partner sprzedawał wyłącznie produkty Gnoce. Może mieć w ofercie też inne marki, ale zależy nam, aby były to raczej marki z wyższej półki – podkreśla Daria Stankiewicz.
Gnoce chce na początek rozwijać się w dużych miastach, choć i te mniejsze też są brane pod uwagę. Ważny jest własciwy dobór lokalizacji. Preferowane są galerie handlowe oraz lokalizacje przyuliczne w miejscach o dużym trafficu. Franczyzodawca pomoże w wyborze najlepszego miejsca. Inwestycja w wyspę handlową to od 80 do 100 tys. zł netto. Natomiast chcąc otworzyć salon o powierzchni min. 25 m2 powinniśmy liczyć się z wydatkiem przynajmniej 100 tys. zł netto.
– Można jednak skorzystać np. z leasingu na zakup wyspy czy wyposażenia – mówi Daria Stankiewicz. – Jedynie w przypadku zatowarowania wymagamy płatności gotówką.
Natomiast funkcjonujące salony jubilerskie, które chciałyby poszerzyć asortyment o biżuterię Gnoce, na zatowarowanie powinny przeznaczyć 20 tys. zł netto, do tego należy doliczyć koszty ekspozytorów, opakowań.
Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży.
– A sprzedaż biżuterii Gnoce jest coraz wyższa – zapewnia Daria Stankiewicz. – Klienci wybierają ją zwłaszcza na prezenty.
WIZYTÓWKA GNOCE
Amerykańska marka biżuteryjna.
- 3 formaty współpracy
- min. kwota inwestycji 20 tys. zł netto
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...