Salon kosmetyczny prosto ze Lwowa
Martelle, ukraińska firma kosmetyczna, wystartowała z ofertą franczyzową w Polsce. Pochodzi ze Lwowa, gdzie swoje salony prowadzi od 12 lat. W Ukrainie ma dwa studia. Proponują one usługi fryzjerskie i kosmetyczne, manicure i pedicure a także wizaż i masaże.
Biznes z pasji
Właścicielami Martelle jest małżeństwo Marta Nesteruk i Maksym Ryabokon.
– Jesteśmy zakochani w naszej marce i sobie nawzajem. Kochamy to, co robimy i wkładamy wiele wysiłku w rozwój firmy. Za każdym razem generujemy szalone pomysły, które przychodzą z hukiem – mówią o sobie i swojej firmie.
Podkreślają, że to, co ich wyróżnia na rynku kosmetycznym, to kompleksowość usług.
– Dzięki temu jest szybko, ale stawiamy także na jakość. W naszym salonie można bez problemu połączyć koloryzację włosów z manicure i korektą brwi, albo kompletny manicure i pedicure w korektą – mówi Marta Neteruk.
Właściciele Martelle Studio przebadali rynki w różnych krajach i postanowili zacząć od polskiego. Idealny partner firmy to osoba, która jest gotowa się rozwijać, a także zainwestować czas w rozwój swojego biznesu. Preferowany wiek franczyzobiorcy to od 27 do 45 lat, najlepiej jeśli będzie to kobieta, która podzieli podzielać filozofię Martelle odnoście naturalnej pielęgnacji. Istotna jest również odpowiedzialność, oraz ukierunkowanie na wynik.
– Nasz przyszły partner powinien także kochać ludzi, dbać o szczegóły i być osobą bezkonfliktową. Dobrze, jeśli ma doświadczenie na stanowiskach kierowniczych – mówi Marta Nesteruk.
Największe miasta
Koszt inwestycji we franczyzę Martelle to 50 tys. euro. Opłata wstępna wynosi 20 tys. euro, a bieżąca na poziomie 5 proc. Na zwrot z inwestycji można liczyć już po dwunastu miesiącach. Lokal powinien mieć od 60 do 120 m2. Franczyzobiorca powinien zatrudniać ok. 12-18 pracowników.
Przed otwarciem salonu franczyzodawca zapewnia pełne wsparcie. Martelle skontaktuje się z kandydatem, omówi warunki i przeprowadzi wstępną analizę terenu, na którym chciałby działać. Potem pomoże znaleźć lokal, urządzić salon i kupić niezbędny sprzęt. Na pomoc można liczyć także w doborze personelu do salonu.
Franczyzodawca proponuje również wsparcie finansowe w zakresie IT oraz marketingu i PR.
– Doradzamy również w kwestiach biznesowych oraz przekazujemy pakiet norm i instrukcji. Zapewniamy obsługę techniczną, dajemy rekomendacje odnośnie pierwszych zakupów niezbędnego sprzętu, kosmetyków i produktów – mówi Marta Nesteruk.
Franczyzodawca zapowiada także, że ważna jest dla niego analiza wyników finansowych i operacyjnych salonu kosmetycznego. Będzie on prowadził kontrolę w zakresie zgodności salonu ze standardami sieci Martelle, przestrzegania kultury firmy i jej wartości korporacyjnych oraz wykonania wskaźników finansowych.
Firma chciałaby otworzyć swoje placówki w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Szczecinie.
WIZYTÓWKA MARTELLE STUDIO
- liczba placówek – 2 własne
- opłaty – 5 proc.
- kwota inwestycji – 50 tys. euro
- zwrot z inwestycji – 12 miesięcy
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Zakładaliśmy otwarcie pięciu punktów franczyzowych w tym roku. Już w pierwszym półroczu podwoiliśmy ten wynik – mówi Michał Małolepszy, prezes evoGroup.
– Trenerem psów może zostać każdy, kto ma ku temu smykałkę – mówi Piotr Wojtków, trener psów, behawiorysta.
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega współpraca?
Koncept punktów obsługi dofinansowań Czyste Powietrze ledwo wystartował, a już przekroczył liczbę otwarć zaplanowaną na ten rok. Na czym polega ten biznes?
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
POPULARNE NA FORUM
Punkt przesyłek kurierskich
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Broker Kurierski
Do Koszałka Można coś więcej o ship center
Interes pompowany helem
Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?
Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb
Punkt przesyłek kurierskich
Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...
Punkt przesyłek kurierskich
To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...