Sushi na taśmie
Pierwszy lokal Pink Sushi ruszył z początkiem października w Rzeszowie. I wystartował całkiem nieźle. – Na przestrzeni na razie niecałego kwartału obserwujemy cykliczny wzrost sprzedaży o 20 proc. – informuje Dawid Kościółek, współwłaściciel restauracji Pink Sushi.
Pink Sushi postawiło na oryginalną w Polsce, ale popularną w Japonii formę serwowania sushi, a mianowicie taśmociąg.
– Taśmociąg z sushi jest tak rozlokowany, że z każdego stolika w restauracji jest do niego łatwy dostęp. Zależy nam, żeby goście, którzy do nas przyjdą mogli szybko i bezproblemowo zjeść świeże i smaczne sushi, które jest już przygotowane do konsumpcji i wybrać takie, jakie im się spodoba. Taka forma poddania właśnie to gwarantuje – wyjaśnia Dawid Kościółek.
Duże miasta
Obecnie marka pracuje nad kolejnymi otarciami – w Katowicach i Kielcach.
– Poszukujemy też odpowiednich lokalizacji w kolejnych miastach, czyli Krakowie i Wrocławiu – dodaje Dawid Kościółek.
Pink Sushi chce otwierać lokale w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Preferowane lokalizacje to miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, tj. galerie handlowe, centra biznesowe, główne ulice, prestiżowe ulice i dzielnice miast. Lokal powinien być dobrze widoczny, najlepiej z dużymi witrynami. Zalecana powierzchnia to powyżej 100 m2.
Jak wyjaśnia franczyzodawca, kwota inwestycji jest uzależniona od powierzchni lokalu, wyposażenia, lokalnych uwarunkowań.
– Generalnie to koszt kilkaset tysięcy złotych – informuje Dawid Kościółek. – Model współpracy zawsze jest tworzony indywidualnie. My jako centrala zapewniamy taśmociąg z pełnym osprzętem, do adaptacji w lokalu.
Ile zarobisz?
U kandydatów na franczyzobiorców mile widziane jest doświadczenie w gastronomii.
– Oczekujemy osobistego zaangażowania w prowadzenie biznesu – dodaje Dawid Kościółek. – Franczyzobiorca otrzymuje od nas cały know how, pakiet szkoleń, analizę i strategię marketingowa, ekonomiczno – finansową. Może liczyć na pełne wsparcie na każdym etapie współpracy
Franczyzodawca zastrzega, że przychody uzależnione są od lokalizacji, powierzchni lokalu oraz miasta.
– Na przykładzie miasta 200-tysięcznego możemy przedstawić estymację z jednego miesiąca działalności. Jest to sprzedaż na poziomie 250 tys. zł i ponad 15 tys. talerzyków z sushi – informuje Dawid Kościółek.
WIZYTÓWKA PINK SUSHI
Sieć lokali sushi.
- liczba lokali: 1
- lokalizacje: miasta od 100 tys. mieszkańców
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...