Z biura podróży do nieruchomości
Beata Hudziak-Wiśniewska prowadziła biuro Travelplanet. Zbankrutowało jednak w czasie pandemii COVID-19.
– Utrzymywaliśmy się praktycznie z oszczędności i tarczy antycovidowej, w związku z tym zaczęłam szukać innych pomysłów na życie – opowiada Beata Hudziak-Wiśniewska.
Walizka wiedzy
Zwróciłam uwagę na nieruchomości, ale czuła, że potrzebuję wsparcia na start. Nie miała odpowiedniej wiedzy. Zaczęła więc odwiedzać firmy oferujące franczyzę.
– Najbardziej przekonało mnie do siebie Metrohouse. Dostałam tam bardzo szczegółowe informacje odnośnie współpracy – opowiada Beata Hudziak-Wiśniewska.
Jej biuro działa w Grodzisku Mazowieckim. Zawsze może liczyć na pomoc franczyzodawcy, a wstępne szkolenia dobrze przygotowały ją do pracy.
– Miałam szkolenie z wiedzy na temat pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, obsługi klienta od strony prawnej oraz całej dokumentacji, która jest potrzebna. Dostałam całą walizkę wiedzy, w dodatku w Metrohouse pracują bardzo dobrzy szkoleniowcy – mówi Beata Hudziak-Wiśniewska.
Dzisiaj jest przekonana, że postawienie na biuro nieruchomości to była dla niej bardzo dobra życiowa decyzja.
– Jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni na lokalnym rynku i wierzę, że biznes będzie się rozwijał – mówi franczyzobiorczyni Metrohouse.
Przewaga sieci
Franczyzobiorczyni Metrohouse nie poddaje się jednak i ma wielkie plany rozwoju.
– W pierwszej kolejności chcę powiększyć skład personalny. Liczę szczególnie na osoby młode, z entuzjazmem i dobrym kontaktem z ludźmi. Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to jest praca z ludźmi. Codziennie mamy kontakt z drugim człowiekiem i nie wyobrażam sobie, żeby odnalazł się w tym zawodzie ktoś, kto nie lubi ludzi – mówi Beata Hudziak-Wiśniewska.
Dodaje, że konkurencja na rynku biur nieruchomości jest duża. O pracowników też nie jest łatwo. Ale Metrohouse ma tę przewagę, że to duża sieć z ugruntowaną pozycją na rynku. Dzięki temu agenci mają większe możliwości marketingowe i dostęp do wielu narzędzi.
Obecnie w sieci Metrohouse działa 109 placówek. Pracuje w nich 700 agentów nieruchomości i ekspertów finansowych Credipass. Kapitał inwestycyjny potrzebny do uruchomienia biura Metrohouse zależy m.in. od wielkości miasta, w którym partner będzie działał. Przystąpienie do sieci wiąże się z jednorazową opłatą wynoszącą 15 tys. zł. W tej cenie partner dostaje szkolenia oraz wdrożenie dla siebie i wszystkich zatrudnianych agentów. Ma również dostęp do całej bazy ofert Metrohouse na terenie kraju, narzędzia IT (strona WWW, program CRM, social media), marketing brandu i ofert, wsparcie szkoleniowców i opiekuna franczyzy oraz pakiet startowy z materiałami marketingowymi. Całościowy koszt inwestycji oscyluje w okolicy 50 tys. zł, razem z kosztem przygotowania biura oraz poduszką finansową na pierwsze miesiące startu biznesu. Przeciętne przychody biura współpracującego z zespołem ośmiu agentów po 12 miesiącach wynoszą ok. 100 tys. zł.
WIZYTÓWKA METROHOUSE
Sieć biur nieruchomości.
- Liczba biur: 109
- Kwota inwestycji: 50 tys. zł
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
To, że poszedłeś pracować na etat, nie oznacza, że całe życie tak musi być. Kup listopadowy numer "Własny Biznes FRANCHISING", odważ się i zmień swoje życie zawodowe.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Greathouse gwarancją wsparcia biznesowego i sukcesu
Jeśli ktoś chce porozmawiać o założeniu biura pod naszym brandem to zapraszam na spotkanie lub kontakt mailowy/tel mail: mariusz@greathouse.pl tel: 690 550 273 Na forum...
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof