Lodziarnia na rowerze
Bike Cafe ma prawie 12 lat doświadczenia w mobilnej gastronomii. Sieć rowerowych kawiarni pod tym szyldem w tegorocznym sezonie liczyła 116 punktów. A na kolejny rok franczyzodawca przygotował nowy koncept, który będzie się rozwijał niezależnie od kawiarni. Tym razem postawił na rowerowe lodziarnie Bike Cafe Ice Cream.
– Postanowiliśmy zdywersyfikować naszą ofertę, wprowadzając koncepcję rowerowej lodziarni, opartą na tych samych filarach, co Bike Cafe: mobilność, atrakcyjny design, wysokiej jakości produkty oraz elastyczny model franczyzowy – mówi Marcin Łojewski, CEO Bike Cafe i Bike Cafe Ice Cream. – Chcemy w ten sposób nie tylko wspomóc naszych obecnych franczyzobiorców, ale także otworzyć się na nowych ludzi i nowe miejsca. Widzimy rosnącą popularność i sprzedaż lodów w Polsce. Mowa tu oczywiście o lodach rzemieślniczych, a więc produkcie najwyższej jakości.
Jeden rower, kilka przyczep
Mobilna lodziarnia składa się z roweru ciągnącego i przyczepy, na której znajdują się pojemniki z lodami. Przyczepa pomieści 50 kg lodów, co daje ok. 800-850 porcji.
– Cały zestaw jest zwrotny, bardzo łatwy w prowadzeniu, każdy sobie z tym poradzi – zapewnia Marcin Łojewski. – Dzięki wspomaganiu elektrycznemu jeździ się równie lekko, jak na zwykłym rowerze, i to zarówno po asfalcie, jak i ścieżkach parkowych czy rowerowych.
Franczyzodawca podkreśla, że przyczepa nie jest na stałe zintegrowana z rowerem i że bardzo łatwo ją odpiąć czy zapiąć.
– To prawdziwa rewolucja w mobilnej gastronomii – przekonuje Marcin Łojewski. – Można mieć jeden rower ciągnący i kilka przyczep, które za pomocą tego samego roweru rozstawimy w różnych miejscach. To w istotny sposób zmniejsza koszty inwestycji. Cenowo nasz zestaw rower plus trzy przyczepy równa się dwóm pojazdom konkurencyjnych firm.
Do końca roku obowiązuje promocyjna cena przyczepy – 39,9 tys. zł netto. Koszt roweru ciągnącego to 10 499 zł netto. Nie ma opłat franczyzowych.
Przygotuj się do sezonu
Franczyzodawca Bike Cafe Ice Cream podkreśla, że o ile kawiarnie Bike Cafe sprawdzają się w miastach od 40-50 tys. mieszkańców, to mobilne lodziarnie mogą z powodzeniem stanąć w tych mniejszych.
– Lodziarnia może działać bez podłączenia do prądu nawet 12 godzin, więc można ją ustawić dosłownie wszędzie – podkreśla Marcin Łojewski. – Zapewniamy szkolenie przygotowujące franczyzobiorców do sprawnego działania. Nasze lody pochodzą od rodzinnej firmy Prawdziwe Lody i są w 100 proc. robione naturalnie. Dostarczymy je w każde miejsce w Polsce.
Choć sezon lodowy zaczyna się wiosną, to franczyzodawca podkreśla, że aby spokojnie przygotować się do startu z sezonowym biznesem warto zająć się tym już teraz.
– Już produkujemy przyczepy dla pierwszych zainteresowanych franczyzą Bike Cafe Ice Cream – informuje Marcin Łojewski. – A jako że lody i kawa świetnie się uzupełniają, zachęcamy też do łączenia obu naszych konceptów. Można postawić obok siebie kawiarnię i lodziarnię, dodatkowo zwiększając atrakcyjność oferty dla klienta.
WIZYTÓWKA BIKE CAFE ICE CREAM
Sieć rowerowych lodziarni.
koszt roweru: 10 499 zł netto
koszt przyczepy: 39,9 tys. zł netto (promocja do końca 2023 r.)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali