Co stoi za sukcesem marki? Jakie warunki należy spełnić, aby dołączyć Da Grasso?
Poszukiwanie pewnego biznesu w dobie nieustannych zmian gospodarczych, to niełatwe zadanie, zwłaszcza dla osób, które dopiero planują rozpocząć swoją przygodę z działalnością gospodarczą. Chociaż ryzyko istnieje zawsze, warto je minimalizować, wybierając sektor, który opiera się o sprawdzony model. Jedną z propozycji rynkowych jest franczyza w branży gastronomicznej, której wiodącym przedstawicielem jest Da Grasso.
– Na rynku istnieje wiele propozycji franczyzowych, dlatego potencjalny inwestor potrzebuje jasnych i klarownych wyróżników, aby podjąć racjonalną i dobrą decyzję. Siłą naszej propozycji jest fakt, że wspieramy naszych partnerów na każdym etapie budowania biznesu. Otrzymują oni pełne wsparcie prawne, administracyjne, technologiczne, a do ich dyspozycji jest również kompetentny zespół specjalistów. Oferujemy również w pełni transparentną umowę, bez gwiazdek i ukrytych klauzul oraz spersonalizowaną strategię marketingową, dostosowaną do rynku lokalnego – komentuje Rafał Piasecki, Manager Operacyjny w Da Grasso.
Spersonalizowana oferta
Obecnie w skład sieci Da Grasso wchodzi 190 lokali, a ich liczba sukcesywnie rośnie. Jednym z sekretów jest dużo niezależność, którą sieć oferuje swoim partnerom.
– Pracując w ramach sieci obie strony są zobowiązane do przestrzegania standardów i ogólnych założeń, typowych dla danego modelu. Nasi partnerzy mogą jednak, utrzymując warunki umowy, samodzielnie decydować o elementach pracy swojego lokalu. Wśród głównych obszarów obejmujących tę zasadę znajduje się np. wpływ na kształt menu – obligatoryjnie obejmuje ono pakiet podstawowy, jednak franczyzobiorca może odpowiednio je rozszerzyć o propozycje sieciowe. Dodatkowo, dajemy możliwość wyboru charakteru pracy lokalu – może być to zarówno „standardowy” lokal z salą konsumpcyjną, jak i lokal ekspres – oferujący wyłącznie dostawy. To ciekawa możliwość, którą możemy dopasowywać do miejscowości w której funkcjonuje pizzeria – dodaje Rafał Piasecki.
10 kroków do franczyzy w Da Grasso
Transparentność umowy sprawia, że franczyzobiorca od początku do końca zna drogę do uruchomienia pizzerii i, co najważniejsze, uczestniczy w niej. Do najważniejszych przystanków na drodze do otwarcia biznesu należą:
- Zgłoszenie kandydatury – potencjalny franczyzobiorca wypełnia krótki formularz aplikacyjny na stronie internetowej, a koordynatorzy sieci rozpoczynają błyskawiczną procedurę weryfikacji wniosku.
- Kontakt z koordynatorem – przedstawiciel Da Grasso kontaktuje się telefonicznie z potencjalnym franczyzobiorcą, aby potwierdzić chęć nawiązania współpracy z siecią i zaprezentować podstawowe informacje dotyczące dalszych kroków.
- Zapoznanie z ofertą – przedstawiciel sieci podczas rozmowy telefonicznej przedstawia pełną ofertę dotyczącą współpracy z Da Grasso i odpowiada na wszystkie pytania związane z dalszymi procedurami.
- Poszukiwanie lokalu – dział rozwoju sieci poszukuje najlepszej lokalizacji pod przyszłą pizzerię. Najważniejszym czynnikiem przy wyborze jest potencjał sprzedażowy miejsca, na bazie analizy rynku lokalnego i stanu technicznego budynku.
- Podpisanie umowy franczyzowej – etap podczas którego strony omawiają wszelkie szczegóły związane z naszą współpracą, przygotowują plan dalszych działań oraz sporządzają umowę, niezbędną do prowadzenia dalszych działań.
- Budowa restauracji – rozpoczęcie prac projektowych i remontowych w przyszłej restauracji, aby spełnić wszelkie wymagania związane z prowadzeniem restauracji w ramach. Da Grasso i zbudować atrakcyjność miejsca w oczach potencjalnych klientów.
- Opracowanie planu działania – wspólne przygotowanie kompleksowej, personalizowanej strategii działań marketingowych, uwzględniającej zarówno działania sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe.
- Rekrutacja zespołu – zbudowanie zaufanego i kompetentnego personelu do twojej restauracji. Zaangażowany zespół to jeden z elementów niezbędnych do wykreowania pozytywnej atmosfery miejsca, która przekłada się na większe grono zadowolonych i stałych klientów.
- Niezbędne szkolenia – cykl szkoleń, które pozwolą franczyzobiorcom jeszcze lepiej zrozumieć specyfikę pracy w branży gastronomicznej. Odbywają się one zarówno bezpośrednio w restauracji Da Grasso, jak i w centrali, z przedstawicielami poszczególnych działów: marketingu, sprzedaży, jakości, analiz i IT.
- Wielkie otwarcie – dogranie ostatnich szczegółów i otwiercie pizzerii Da Grasso.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.dagrasso.pl/franczyza.