MBE stawia na kompleksowość
Mail Boxes Etc. (MBE) to placówki, które oferują usługi dla segmentu B2B oraz B2C z obszaru logistyki i przesyłek, poligrafii i marketingu oraz obsługi skrytek pocztowych.
– Dodatkowo wprowadziliśmy usługi dla e-commerce i fulfillmentu – mówi Emil Mikina, country manager w MBE Poland.
Przy tym podkreśla, że MBE to nie jest firma kurierska.
– Nie skupiamy się wyłącznie na realizacji transportu przesyłki z punktu A do B. Jesteśmy dla klienta wsparciem w zakresie transportu, marketingu oraz magazynowania. Nasi klienci w jednym miejscu dostają wiele usług niezbędnych do prowadzenia działalności – zapewnia Emil Mikina.
Usługi centrów MBE skierowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, w szczególności z branży e-commerce, które nie chcą lub nie mają możliwości utrzymywania swoich działów logistyki czy marketingu.
Od osób przystępujących do sieci firma oczekuje przede wszystkim otwartości i zaangażowania. Ważnym elementem jest także przedsiębiorczość oraz dobre umiejętności interpersonalne. Mile widziani są kandydaci z doświadczeniem w sprzedaży i branży logistycznej.
W tym roku MBE skupia się na strategicznym rozwoju, który obejmuje różnorodne inicjatywy mające na celu wzmocnienie swojej pozycji na rynku i zaspokojenie potrzeb klientów.
– Obserwujemy stałe zainteresowanie franczyzą naszej marki, jednakże, jako firma, stale analizujemy i oceniamy potencjalnych partnerów franczyzowych, aby zapewnić optymalne dopasowanie i rozwój naszej sieci franczyzowej. Jesteśmy otwarci na współpracę z odpowiednimi kandydatami, którzy podzielają naszą wizję i mają zdolności do skutecznego prowadzenia placówek franczyzowych – tłumaczy Emil Mikina.
Dziesięć placówek
Zakup licencji wynosi 40 tys. zł netto. Pozostałe koszty zaczynają się od 30 tys. zł do 60 tys. zł i są związane z wyposażeniem lokalu, sprzętem poligraficznym i IT.
– Prawie całość tych kosztów może zostać wyleasingowana. Współpracujemy z brokerem leasingowym, który może wesprzeć potencjalnego franczyzobiorcę w pokryciu kosztów inwestycji początkowej – zachęca Emil Mikina.
Miesięczne zarobki partnerów sieci sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Obecnie MBE ma około 30 placówek. W tym roku chce rozszerzyć działalność w takich lokalizacjach jak: Trójmiasto, Katowice, Poznań, Kraków czy Wrocław. Plan zakłada otwarcie 10 nowych lokali.
Zdaniem Emila Mikiny, perspektywy rozwoju MBE, są bardzo dobre.
– Szczególnie w kontekście rosnącego e-commerce'u i globalnego handlu. Firmy będą potrzebować usług związanych z transportem, logistyką i poligrafią, co stwarza możliwości dla przedsiębiorców. Dodatkowo rozwój technologii, takich jak druk 3D czy automatyzacja procesów logistycznych, może przyczynić się do dalszego wzrostu branży – zapewnia Emil Mikina.
WIZYTÓWKA MAIL BOXES Etc.
Sieć biur świadczących usługi w zakresie poligrafii i logistyki.
- Liczba placówek w Polsce: 30
- Opłata wstępna: 40 tys. zł
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
15-16 marca na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się wiosenna edycja Targów Franczyza. Kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes, wykłady znanych i popularnych ekspertów biznesu – tego, kto myśli o otwarciu własnej firmy, nie powinno na nich zabraknąć.
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...