Wendy's rekrutuje franczyzobiorców w Polsce
Wcześniej Wendy's powróciło do Wielkiej Brytanii w 2021 roku, co jednocześnie stanowiło punkt wyjścia do dalszego rozwoju marki w Europie. Firma niedawno podpisała nowe umowy z franczyzobiorcami w Irlandii, Rumunii i Szkocji, planując otwarcie ponad 100 restauracji na tych rynkach począwszy od 2025 roku. Dodatkowo, aby przyspieszyć rozwój w Europie, Wendy's aktywnie rekrutuje franczyzobiorców w Polsce, zachęcając do otwarcia nowych restauracji w całym kraju.
Dla kogo Wendy's?
Restauracje Wendy's to interesująca propozycja dla doświadczonych franczyzobiorców w Polsce, co potwierdzają też dane:
-
Polski rynek burgerów wzrósł do ponad 40 proc. względem całkowitej sprzedaży w restauracjach szybkiej obsługi.
-
Sprzedaż burgerów w sieciach typu QSR ma wzrosnąć o 65 proc. w ciągu najbliższych pięciu lat, co znacznie zwiększy potencjał do rozwoju, szczególnie w kontekście oferty burgerów Wendy's.
-
Wendy's cieszy się dużą rozpoznawalnością wśród klientów – ponad 50 proc. konsumentów z Polski deklaruje, że zna markę.
-
74 proc. klientów z Polski rozważyłoby wizytę w restauracjach Wendy's.
-
Polscy konsumenci cenią sobie smaczne, wysokiej jakości jedzenie, które jest przygotowywane na zamówienie – wszystko to zgodnie z zasadami, które od samego początku towarzyszą marce Wendy's.
Założona 55 lat temu, Wendy's jest obecnie jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek restauracyjnych na świecie.
– Bardzo cieszymy się z możliwości serwowania naszego świeżego, pysznego jedzenia fanom Wendy's w Polsce. Chcemy wykorzystać nasz sukces w Wielkiej Brytanii i dlatego już nie możemy się doczekać, kiedy nasze kwadratowe hamburgery, frytki Hot & Crispy i deser Frosty® trafią w ręce polskich konsumentów za sprawą naszych nowych partnerów franczyzowych – mówi Michael Clarke, dyrektor zarządzający Wendy's Europe.
Franczyza Wendy's w Polsce
Wendy's obecnie szuka franczyzobiorców z bogatym doświadczeniem operacyjnym, lokalną wiedzą i udokumentowanymi sukcesami w szybkim rozwoju marek. Franczyzobiorcy dołączający do zespołu Wendy's w Polsce będą mogli w pełni wykorzystać siłę i rozpoznawalność marki, aby szybko przyciągnąć klientów. Partnerzy franczyzowi mogą liczyć na wsparcie Wendy's już od pierwszego dnia i korzystać ze sprawdzonego modelu biznesowego, najlepszych szkoleń i narzędzi. Firma zainwestowała znaczące środki w lokalne zasoby, aby wesprzeć rozwój marki w Europie, m.in. w odpowiedni łańcuch dostaw czy regionalne zespoły operacyjne oraz pozyskując światowej klasy partnerów marketingowych i kreatywnych.
– Współpraca z partnerami biznesowymi, którzy podzielają nasze wartości i wykazują się zaangażowaniem w dostarczanie produktów najwyższej jakości, zapewnianie doskonałej obsługi klienta oraz aktywne uczestnictwo w społeczności, jest dla mnie źródłem ogromnej satysfakcji. Marka Wendy's spotkała się z niezwykle pozytywnym odbiorem wśród brytyjskich klientów, co nie powinno dziwić, biorąc pod uwagę kombinację świeżych i smakowitych posiłków, sprawnej i przyjaznej obsługi oraz konkurencyjnych cen – dodaje franczyzobiorca George Papadamou, dyrektor Square Burgers Ltd w Wielkiej Brytanii.
Nowi franczyzobiorcy będą mieli wyjątkową okazję, aby jako pierwsi zaprezentować polskim konsumentom menu Wendy's, wykorzystując do tego nowoczesne projekty restauracji Global Next Gen, które dedykowane są erze cyfrowej.
W Polsce za rekrutację nowych franczyzobiorców i partnerów biznesowych Wendy's odpowiada firma PROFIT system.
To, co wyróżnia Wendy's, to jakość i świeżość produktów. Wendy's jest najbardziej znane ze swoich kwadratowych hamburgerów przygotowywanych na zamówienie, ale też z kanapek z kurczakiem, frytek Hot & Crispy, czy bekonu wędzonego drewnem jabłoni, który jest świeżo przygotowywany w restauracji każdego dnia, oraz słynnego deseru Frosty. Wszystkie pozycje w menu są przygotowywane na zamówienie i można je dowolnie modyfikować, a składniki są pozyskiwane lokalnie. Sałatki są codzienne przygotowywane ze świeżych, ręcznie krojonych warzyw, natomiast hamburgery zawsze są serwowane gorące, prosto z grilla.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, z iloma aspektami pozagastronomicznymi trzeba się zmierzyć, prowadząc działalność w tej branży – mówi Tomasz Rawa z Berlin Döner Kebap.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
Cafe Słodziak mocno stawia na social media. Marka otworzyła też nowy punkt franczyzowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali