Multifranczyzobiorcy lubią Fit Cake
Fit Cake to sieć nie-cukierni, promująca modę na zdrowe produkty i zdrowy styl życia. Od lat produkuje i sprzedaje zdrowe ciasta i słodkości, systematycznie poszerzając ofertę. W ubiegłym roku nowością była m.in. oferta śniadaniowa – lekkie posiłki, bazujące na naturalnych składnikach.
– Naszym celem jest nie tylko rewolucja w świecie deserów, ale również tworzenie produktów, które wpisują się w codzienny styl życia naszych klientów – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka marki.
W 2024 roku Fit Cake otworzył w Polsce 26 nowych lokali (w sumie ma ich już ponad 80), m.in. w Gdyni, Poznaniu, Szczecinie, Katowicach i w Warszawie. Rozwijał się też na rynkach zagranicznych, uruchamiając punkty w Szwecji i Austrii. W planach na 2025 rok są kolejne zagraniczne otwarcia – w Niemczech, Kanadzie i Danii. Marka prowadzi także rozmowy z potencjalnymi partnerami z Arabii Saudyjskiej.
Chcą więcej
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu marki.
– Multifranczyzobiorcy to nasz kluczowy partner w rozwoju. Ich zaangażowanie pokazuje, że Fit Cake to sprawdzony model biznesowy i filozofia, która inspiruje – komentuje Rafał Kościuk, właściciel Fit Cake.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie od strony know-how, marketingu, a także na bieżące szkolenia.
– Nasza rola nie kończy się na otwarciu lokalu. Chcemy, aby nasi partnerzy czuli, że są częścią czegoś większego, dlatego wspieramy ich w rozwijaniu biznesu – podkreśla Rafał Kościuk. – Oferujemy nie tylko sprawdzony koncept, ale także pełne zaplecze merytoryczne i operacyjne. Nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na regularne szkolenia, dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących wyzwań. Zależy nam, aby każda placówka Fit Cake była nie tylko rentowna, ale także dawała jej właścicielom satysfakcję z prowadzonej działalności.
Wśród multifranczyzobiorców Fit Cake są m.in. właściciele lokalu z Katowic, którzy zdecydowali się na uruchomienie kolejnej placówki, tym razem w Gliwicach, franczyzobiorca z Grudziądza, który chce otwierać dwie kolejne lokalizacje, tym razem w Bydgoszczy, czy przedsiębiorca z Wrocławia, który otwiera właśnie trzeci z planowanych pięciu lokali.
Nowy format
Jednym z najważniejszych kierunków rozwoju Fit Cake w mijającym roku była optymalizacja modelu operacyjnego, poprzez wprowadzenie nowych formatów działalności. Franczyzobiorcy zyskali możliwość uruchamiania lokali w wersji to go.
– W roku 2025 będziemy rozbudowywać dodatkowy model TO GO jako uzupełnienie i zagęszczenie rynku – dodaje Rafał Kościuk.
Generalnie lokale Fit Cake można otwierać w różnych formatach. Fit-kawiarnia jest lokalem z konsumpcją, w którym mogą być też serwowane śniadania, lunche, lody. Nie-cukiernia natomiast jest małym punktem bez konsumpcji, działającym w wersji z odbiorem własnym i dostawą. Oba dotychczasowe modele zakładają produkcję własną. Natomiast najnowszy model FIT CAKE TO GO to format oparty o szybką sprzedaż słodkości i kawy, bez produkcji. Punkty TO GO albo należą do aktualnego franczyzobiorcy, który ma produkcję w innym swoim lokalu, albo po prostu zatowarowują się w najbliższej kawiarni lub cukierni.
WIZYTÓWKA FIT CAKE
Sieć cukierni i kawiarni ze zdrowymi słodkościami.
- liczba lokali: ponad 80
- minimalna kwota inwestycji: około 50-60 tys. zł

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Mimo wakacji franczyzodawcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 29 lipca-5 sierpnia.
Fit Cake otworzył 10 lokali w ciągu miesiąca. Wchodzi też na nowe, zagraniczne rynki.
Fit Cake otworzył placówkę w Rumunii, Bricomarché kontynuuje ekspansję w Polsce, a 7 Street wprowadził do menu burgera i pizzę z owadami. Przegląd tygodnia 20-25 marca.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
– Nie wystarczy usiąść, zamieścić jakieś tam bukiety w internecie i czekać na klienta. Trzeba jak najbardziej poszerzać zakres działalności – mówi Jacek Dybowski, właściciel kwiaciarni Kffiaty.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali