Pierwszy sklep sportowego giganta

Poniedziałek
23.01.2006
Łódzka Manufaktura to pierwsza lokalizacja salonu marki Intersport. Otwarcie centrum handlowego planowane jest na koniec kwietnia 2006.
 

Do końca roku sieć specjalistycznych sklepów sportowych Intersport będzie liczyć 15 własnych salonów o łącznej powierzchni sprzedaży 14100 m2. Firma Kontekst zakończyła już projektowanie salonu pilotażowego w największej galerii handlowej w Łodzi i przygotowała projekt kolejnego salonu Intersport w Galerii Krakowskiej, której otwarcie zaplanowano na 5 października 2006.

Sklepy Intersport to lokale o średniej powierzchni 1000 m2 zlokalizowane w prestiżowych Centrach Handlowych gwarantujących szybki zwrot zainwestowanych środków.

Szeroki wybór

Intersport jako wielkopowierzchniowy sklep multibrandowy posiada szeroki wybór marek i różnorodnych produktów zaspokajających potrzeby klientów hołdujących sportowemu trybowi życia.

Fachowa obsługa

Intersport kładzie nacisk na fachową obsługę klienta nie ograniczając się jedynie do sprzedaży. Wyrazem tej filozofii jest nowoczesny serwis techniczny. Pomieszczenie serwisu jest całkowicie przeszklone i dobrze oświetlone. Widoczne działanie zautomatyzowanych linii serwisowych i pracowników serwisu wzbudza u klientów zaufanie do firmy.

Ekspozycja produktów

Artykuły sportowe i odzież grupowane są wg marki, sezonu i przeznaczenia. Powierzchnia sklepu podzielona jest na tematyczne zatoki, które pozwalają klientowi skupić się na wybranej grupie produktów lub marek. Każdy lokal ma wyznaczoną ścieżkę klienta, która prowadzi po całym sklepie nie omijając żadnej z zatok. Ścieżka klienta oprowadzając gości zgodnie z regułą prawej ręki kończy swój bieg przed wyjściem, w strefie kasy, gdzie dokonuje się zakupu. Wzdłuż wyznaczonej trasy zawieszone są plansze informujące klienta o promocjach, akcjach marketingowych i innych działaniach sieci Intersport. Powyżej eksponowanych produktów umieszczone są znaki firmowe i materiały promocyjne w postaci grafik i plakatów.

Zmiana sezonu

Salon sportowy Intersport zmienia się wraz ze zmianą sezonu. Rozszerzają się grupy produktów związane z jednym sezonem kosztem innych grup. Wiodące w danym sezonie produkty umieszczane są w witrynie i w przedniej części lokalu tak by były dobrze widoczne z pasażu i wzbudzały zainteresowanie klienta.

Info: Kontekst


POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022