Pierwszy sklep sportowego giganta
Do końca roku sieć specjalistycznych sklepów sportowych Intersport będzie liczyć 15 własnych salonów o łącznej powierzchni sprzedaży 14100 m2. Firma Kontekst zakończyła już projektowanie salonu pilotażowego w największej galerii handlowej w Łodzi i przygotowała projekt kolejnego salonu Intersport w Galerii Krakowskiej, której otwarcie zaplanowano na 5 października 2006.
Sklepy Intersport to lokale o średniej powierzchni 1000 m2 zlokalizowane w prestiżowych Centrach Handlowych gwarantujących szybki zwrot zainwestowanych środków.
Szeroki wybór
Intersport jako wielkopowierzchniowy sklep multibrandowy posiada szeroki wybór marek i różnorodnych produktów zaspokajających potrzeby klientów hołdujących sportowemu trybowi życia.
Fachowa obsługa
Intersport kładzie nacisk na fachową obsługę klienta nie ograniczając się jedynie do sprzedaży. Wyrazem tej filozofii jest nowoczesny serwis techniczny. Pomieszczenie serwisu jest całkowicie przeszklone i dobrze oświetlone. Widoczne działanie zautomatyzowanych linii serwisowych i pracowników serwisu wzbudza u klientów zaufanie do firmy.
Ekspozycja produktów
Artykuły sportowe i odzież grupowane są wg marki, sezonu i przeznaczenia. Powierzchnia sklepu podzielona jest na tematyczne zatoki, które pozwalają klientowi skupić się na wybranej grupie produktów lub marek. Każdy lokal ma wyznaczoną ścieżkę klienta, która prowadzi po całym sklepie nie omijając żadnej z zatok. Ścieżka klienta oprowadzając gości zgodnie z regułą prawej ręki kończy swój bieg przed wyjściem, w strefie kasy, gdzie dokonuje się zakupu. Wzdłuż wyznaczonej trasy zawieszone są plansze informujące klienta o promocjach, akcjach marketingowych i innych działaniach sieci Intersport. Powyżej eksponowanych produktów umieszczone są znaki firmowe i materiały promocyjne w postaci grafik i plakatów.
Zmiana sezonu
Salon sportowy Intersport zmienia się wraz ze zmianą sezonu. Rozszerzają się grupy produktów związane z jednym sezonem kosztem innych grup. Wiodące w danym sezonie produkty umieszczane są w witrynie i w przedniej części lokalu tak by były dobrze widoczne z pasażu i wzbudzały zainteresowanie klienta.
Info: Kontekst
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...