Środa
01.02.2006
Firma Goran rozwijająca sieć sklepów ze stolarką okienną została nagrodzona złotym medalem na Międzynarodowych Targach Poznańskich Budma 2006.
 

Pomysł na biznes firmy Goran polega na prowadzeniu salonów sprzedaży stolarki okiennej. Koszt inwestycji to około 30 tys. zł - za tę kwotę franczyzobiorca zaaranżuje sklep o powierzchni 30-40 m2 zgodnie ze standardami sieci, kupi produkty ekspozycyjne oraz podstawowe wyposażenie biurowe.
Okres zwrotu jest trudny do oszacowania. Może się wahać od 6 miesięcy do 3 lat. W dużej mierze zależy on od przedsiębiorczości franczyzobiorcy – stwierdza Piotr Lutek, dyrektor ds. marketingu. Aby zostać partnerem sieci, dobrze jest posiadać doświadczenie w branży oraz umiejętność montowania drzwi i okien.

Złoty medal

Firma Goran otrzymała złoty medal Międzynarodowych Targów Poznańskich BUDMA 2006. Nagroda została przyznana za tzw. fasadę modern line – jest to fasada aluminiowa w obłożynie drewnianej z oknami drewniano-aluminiowymi.

Innowacyjność systemu, zaproponowanego przez Goran, polega na połączeniu zabudowy fasadowej słupowo-ryglowej, obłożonej nakładkami drewnianymi od strony wewnętrznej, z wbudowanymi w nią oknami i drzwiami balkonowymi drewniano-aluminiowymi GORAN GEMINI.

I przyszedł czas na franchising

Firma Goran powstała w 1992 roku. Swoją działalność rozpoczęła od montażu stolarki PVC, następnie zajmowała się produkcją ślusarki aluminiowej, aż ostatecznie zaczęła wytwarzać okna i drzwi z drewna. Obecnie firma posiada 3 jednostki własne oraz 4 biorców licencji.

Internetowe okno

Goran posiada stronę internetową www.goran.pl, która ma za zadanie wspomagać partnerów.
- Jeżeli franczyzobiorca będzie miał jakiś problem, to w każdej chwili może się skontaktować z centralą lub wymienić swoje spostrzeżenia z innym franczyzobiorcą naszej sieci. To bardzo ułatwi współpracę - podsumowuje Mariusz Kowalski, dyrektor ds. rozwoju.

Info: Goran