Trwa czat z DERRI
Właścicielem marki DERRI jest firma DSD, międzynarodowe konsorcjum odzieżowe pochodzące z Turcji. DSD rozwija w Polsce sieć sklepów z ekskluzywnymi wyrobami skórzanymi i tekstyliami dla kobiet i mężczyzn.
Pierwszy sklep DERRI powstał w Polsce w 2000 roku. Początkowo sieć specjalizowała się w sprzedaży odzieży skórzanej. Obecnie oferta firmy bogatsza jest o kolekcje tekstylne: damską Vivid i męską Mithat. Bogatsza jest również oferta franczyzowa, bowiem DSD proponuje cztery koncepty franczyzowe, które - w zależności od miasta, lokalizacji galerii i rodzaju klientów - różnią się powierzchnią i wielkością sprzedawanego asortymentu. DSD bardzo aktywnie współpracuje z centrami handlowymi i uważnie bada ich handlowy potencjał, dzięki czemu franczyzobiorca otrzymuje ofertę dostosowaną do miasta i centrum handlowego, w którym będzie prowadzić działalność.
Salony DERRI oferują produkty średniej i wyższej półki cenowej. Propozycja firmy obejmuje wszystko co tylko można wyprodukować ze skóry, zaczynając od futer, płaszczy, spodni, spódnic, aż po torby i zestawy podróżne. Tekstylia to: garnitury męskie i damskie, płaszcze, kurtki, swetry, bluzki, a także spodnie i spódnice. Wraz z najbliższą kolekcją Wiosna-Lato w ofercie DERRI pojawią się buty damskie i męskie.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...