Dobre Dla Domu przyspiesza ekspansję

Według analiz DDD w 2008 roku na polskim rynku sprzeda się 26,8 mln m2 paneli orz 9,5 mln m2 podłóg drewnianych.
Poniedziałek
28.04.2008
Dobre Dla Domu przekroczyło liczbę dwudziestu sklepów. Do końca roku firma planuje otworzyć kolejne 20 placówek działających na zasadzie franczyzy.
 

Dwudziesty sklep Dobre Dla Domu został otwarty w Olsztynie, w tzw zagłębiu budowlanym. Kolejny, dwudziesty pierwszy punkt sieci ruszył w kwietniu w Limanowej.

Sprzedaż podłóg i paneli podłogowych w Polsce systematycznie rośnie. W 2007 roku ilość sprzedanych paneli przekroczyła 24,5 mln m2 oraz 8 mln m2 podłóg drewnianych. Według analiz Dobre Dla Domu w 2008 roku na polskim rynku sprzeda się 26,8 mln m2 paneli orz 9,5 mln m2 podłóg drewnianych. Korzystając z tej koniunktury DDD planuje w tym roku otworzyć 20 nowych sklepów franczyzowych.

Po udanym 2007 roku, zapowiada się równie dobry – stwierdza Piotr Matluch, prezes zarządu sieci DDD – Nasza franczyza cieszy się dużym zainteresowaniem głównie ze względu na niski koszt inwestycji początkowej oraz ciągle bardzo dobrą koniunkturą na rynku.

Potencjalny partner sieci DDD musi dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu przyjęło politykę inwestowania w sklepy franczyzobiorców – w każdy sklep centrala inwestuje wraz z dostawcami około 200 tys. zł. Połowa z zainwestowanej kwoty pokrywa koszty opłaty wstępnej, zakupu kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Druga połowa to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności.


doradca we franczyzie