Yogen Früz ponawia atak

Yogen Früz zajmuje się sprzedażą lodów owocowych na bazie jogurtu. Firma obecna jest w 22 krajach i współpracuje z 1100 punktami handlowymi – w Polsce znajduje się ich 13.
-Dotychczasowa forma sprzedaży jak i wizerunek firmy znacząco odbiegał od wymogów stawianych przez rynek dla tego typu produktów. Stąd efekty były dla nas niezadowalające. Nie podejmowaliśmy jednak na rynku polskim żadnych aktywnych działań, ponieważ oczekiwaliśmy na nowości przygotowane przez specjalistów od zdrowych deserów w centrali w Kanadzie – mówi Marek Szołdrowski z Yogen Früz.
Yogen Früz zmienił wystrój lokali, logo, wprowadził do sprzedaży nowe produkty – ma to służyć odbudowie marki.
-Zmiany, które firma wprowadziła, w krótkim czasie przyniosły znakomite efekty sprzedażowe na świecie. Daje to i nam pewność, że rynek polski takich produktów właśnie oczekiwał. Najlepszym przykładem jest bardzo szybko rosnąca liczba potencjalnych franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem stanowiska Yogen Früz w centrach handlowych w Polsce – dodaje Marek Szołdrowski.
Yogen Früz przygotował dla potencjalnych franczyzobiorców trzy typy licencji do wyboru: licencję pełną (koszt 12 tys. zł) na prowadzenie punktu pod szyldem Yogen Früz i sprzedaż produktów wyłącznie z oferty firmy, licencję mini (10 tys. zł) na sprzedaż produktów Yogen Früz w punktach działających pod innym szyldem, w którym produkty Yogen Früz stanowią uzupełnienie menu oraz licencję na punkt mobilny (6 tys. zł), czyli w pełni wyposażony ruchomy punkt sprzedaży produktów Yogen Früz. Licencja pełna i mini udzielane są na 10 lat, natomiast licencja na punkt mobilny na 5 lat.
W ramach licencji, franczyzobiorca może uruchomić punkt sprzedaży w postaci kawiarni, wyspy w centrum handlowym, punktu gastronomicznego sezonowego lub całorocznego bądź punktu mobilnego bez ograniczenia jego powierzchni i lokalizacji.
W przypadku budowy kawiarni sugerowana powierzchnia całości sklepu powinna wynosić ok. 70 m2, z czego 20 m2 przeznaczone będzie na produkcję i zaplecze. Natomiast wyspa lub punkt w ciągu zabudowy w centrum handlowym powinna mieć powierzchnię min. 15 m2 (najlepiej 20 m2) z dodatkową powierzchnią na stoliki i krzesła (może być powierzchnia współdzielona z innymi punktami gastronomicznymi). Z kolei punkt mobilny, dostarczony przez Yogen Früz, o wymiarach podstawy 3mx1m powinien być usytuowany w miejscu zacienionym o powierzchni min. 5 m2. W punkcie mobilnym można serwować desery jogen tradycyjne oraz koktajle.
Koszt wykonania punktu typu wyspa waha się, w zależności od powierzchni zabudowy od 100 do 150 tys. zł. Powyższe kwoty uwzględniają wykonanie zabudowy stoiska (mebli i rusztowań), instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznej i oświetleniowej, elementów trwałych reklamy wizualnej (kasetony podświetlane itp.).
Wykonanie zabudowy kawiarni zależy od rodzaju i ilości prac budowlanych niezbędnych do przystosowania lokalu do funkcji gastronomicznej. Przykładowo, adaptacja pomieszczenia o powierzchni 70 m2 w nowym centrum handlowym, z uwzględnieniem takich prac budowlanych jak: budowa zaplecza produkcyjnego i sanitarnego, wykonanie podłóg i posadzek oraz sufitów i ścian, wykonanie mebli, instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, wykonanie oświetlenia i elementów stałych reklamy wizualnej to koszt 250 tys. zł.
Punkt mobilny Yogen Früz dostarczony jest jako kompletne rozwiązanie, z maszyną firmową oraz blenderem, witrynką mroźniczą oraz autonomiczną instalacją wodną. Koszt takiego punktu, wraz z licencją Yogen Früz na punkt mobilny, wynosi 70-80 tys. zł.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali