Kolejny punkt na mapie DDD

Dobre Dla Domu wraz z dostawcami inwestuje w sklep franczyzobiorcy około 200 tys. zł.
Wtorek
28.04.2009
W sobotę 25 kwietnia w Sosnowcu ruszył nowy salon DDD Dobre Dla Domu.
 

Sklep w Sosnowcu jest 34 salonem sieci. Został uruchomiony w atrakcyjnej handlowo części miasta – w pobliżu sklepów meblowych oraz składów budowlanych. W ofercie sklepu znajduje się ponad 400 wzorów paneli i podłóg drewnianych oraz 80 modeli drzwi w ekspozycji i drugie tyle w katalogach.

Pierwszy franczyzowy sklep sieci ruszył w marcu 2006 roku. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów specjalistycznych, w których klient znajdzie wybór modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na fachowe doradztwo oraz pełen zakres usług okołosprzedażowych z montażem zakupionych towarów włącznie. Firma nie obawia się kryzysu, a czas spowolnienia na rynku nieruchomości zamierza wykorzystać na intensywny rozwój i pozyskanie atrakcyjnych powierzchni pod kolejne sklepy.

- Nasi potencjalni franczyzobiorcy znacznie łatwiej znajdują teraz atrakcyjne lokalizacje za rozsądną cenę - wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji sieci DDD. - Dzięki temu liczba zgłoszeń do naszego systemu jest porównywalna do początków 2008 roku.

Kolejne otwarcie DDD planuje na połowę maja w Opocznie. W czerwcu zostanie uruchomiona lokalizacja w Radomiu, a na przełomie czerwca i lipca w Komornikach pod Poznaniem. Łącznie w 2009 roku DDD planuje uruchomić 20 nowych placówek.

Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep 200 tys. zł.

(emka)


doradca we franczyzie