Dobre Dla Domu w Zielonej Górze

Inwestycja w sklep DDD to dla przedsiębiorcy wydatek rzędu 100 tys. zł.
Czwartek
09.07.2009
W pierwszych dniach lipca ruszył salon DDD w Zielonej Górze.
 

Zielonogórski salon DDD liczy ok. 500 m2 i jest 39 placówką sieci. W jego ofercie znajduje się ponad 320 wzorów paneli podłogowych w tym kilkadziesiąt dostępnych od ręki, około 100 wzorów podłóg drewnianych oraz blisko 80 modeli drzwi w ekspozycji sklepu.

DDD Dobre Dla Domu to sieć specjalistycznych sklepów z podłogami panelami i drzwiami. Pierwszy franczyzowy sklep ruszył w marcu 2006 roku. Marka DDD należy do BRW Wnętrza. W 2009 roku DDD planuje uruchomienie 20 nowych placówek działających na zasadzie franczyzy.

Inwestycja w sklep DDD to dla przedsiębiorcy wydatek rzędu 100 tys. zł. Ponieważ koszt otwarcia sklepu DDD jest trzykrotnie wyższy, centrala Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep ok. 200 tys. zł. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje m.in. pomoc w wyborze lokalu, negocjacje umowy najmu, gotowy i wyposażony sklep, system informatyczny, system do analiz sprzedaży oraz istotnych parametrów funkcjonowania sklepu i planowania zapasów, reklamę, obrandowanie sklepu, ubezpieczenie oraz zapewnia dostawców i wynegocjowane dobre warunki handlowe.

Nasz partner może też liczyć na pomoc w zatowarowaniu, asystę przed i w trakcie otwarcia oraz szkolenia operacyjne z zasad prowadzenia sklepu – mówi Marek Frątczak, szef działu ekspansji sieci DDD. - Przed otwarciem sklepu pracownicy przechodzą także szkolenia produktowe, informatyczne oraz sprzedażowe.

W trakcie współpracy organizowane są szkolenia u dostawców towarów obejmujące swoim zakresem min. sposoby montażu, nowości produktowe i wzornicze, zamówienia specjalne etc. Partnerzy są wspierani przez centralę okresowymi audytami pomagającymi poprawiać funkcjonowanie sieci i zapewniającymi skuteczniejszą sprzedaż.

(emka)


doradca we franczyzie