Maxipizza stawia na wirtualnego klienta
Maxipizza, to sieć pizzerii działająca na terenie południowo-zachodniej Polski. Firma powstała w 2002 roku w Kielcach. Od początku roku sieć powiększyła się o dwie jednostki franczyzowe. W planach na ten rok są dwa kolejne otwarcia.
Pizzeria postawiła na nowe kanały dystrybucji swoich produktów. Pod koniec maja przebudowana została firmowa strona internetowa. Ruszył też nowy system zamawiania pizzy za pośrednictwem Internetu.
- W Maxipizza zamówienia przez Internet można składać od trzech lat – mówi Łukasz Misztal, wiceprezes zarządu Maxipizza. - Zauważyliśmy, że taka forma sprzedaży cieszy się coraz większą popularnością wśród naszych klientów. Zamówienia składane drogą internetową stanowią już 25 proc. wszystkich zamówień, a ich udział stale rośnie.
Zmiany na firmowej stronie www, to nie jedyne innowacje jakie Maxipizza wprowadziła w tym roku. Żeby poprawić jakość przygotowywanych potraw, we wszystkich pizzeriach należących do sieci zostały wymienione piece. Dzięki temu każda pizza wypiekana jest tak samo, niezależnie od miejsca jej przygotowania.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
MaxiPizza oferuje cztery programy franczyzowe, różniące się m.in. w zależności od wielkości rynku czy profilu kandydata na licencjobiorcę.
Maxipizza zapowiada otwarcia w Poznaniu, Krakowie i Warszawie. Wcześniej musi jednak znaleźć partnerów z tych miast.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...