Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł.
Poniedziałek
07.09.2009
Sieć DDD Dobre Dla Domu urosła o dwa nowe sklepy – w Poznaniu i Płocku.
 

Poznański salon DDD jest placówką własną sieci i stanowi salon flagowy firmy. Zajmuje 528 m2 i znajduje się przy trasie wylotowej z Poznania w stronę Piły w otoczeniu placówek z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. W jego ofercie znajduje się ponad 350 wzorów paneli podłogowych (blisko 50 dostępnych od ręki), ponad 130 wzorów podłóg drewnianych oraz blisko 100 modeli drzwi na ekspozycji. Podobny asortyment oferuje płocka placówka DDD, którą otworzył Arkadiusz Wiater dotychczasowy biorca sieci, właściciel sklepu w Grudziądzu.

- Drugi sklep pozwala mi na korzystanie z efektu skali i większe rabaty u dostawców - mówi Arkadiusz Wiater. - Jako przedsiębiorca mam także silniejszą pozycję w regionie. Wierzę, że to zaowocuje, gdy powróci budowlana hossa.

Sklepy DDD oferują panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne, akcesoria do paneli ściennych, drzwi, akcesoria do drzwi. W systemie znajduje się około 8,6 tys. pozycji asortymentowych, m.in. wzory podłóg laminowanych, drewnianych oraz modele drzwi. W zależności od wielkości miasta sklepy mają od 200 do 700 m2 powierzchni. Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep około 200 tys. zł. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów specjalistycznych, w których klient znajdzie najwięcej modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na fachowe doradztwo oraz pełen zakres usług okołosprzedażowych.

Obecnie sieć DDD Dobre Dla Domu liczy 39 sklepów. Jesienią firma zamierza uruchomić pierwsze sklepy w nowym koncepcie przeznaczonym dla mniejszych miejscowości.

(emka)


doradca we franczyzie