Pomysły na firmę dla par

Planujesz założyć firmę wraz ze swoim życiowym partnerem? Prezentujemy pomysły na biznes dla par. Sprawdzamy, która franczyza z branży kosmetycznej i aptecznej jest najlepsza. Otwieramy e-sklep z zabawkami, pensjonat i kort tenisowy. Sonia Bohosiewicz, aktorka i właścicielka restauracji SushiBu zdradza, jak zarobić na biznesie gastronomicznym. Od 100. numeru miesięcznik dostępny również w wersji na tablety.
 

W czerwcowym numerze 06/2013 (100)

Biznes Na Czasie

7 superpomysłów na biznes dla dwojga
Wspólne prowadzenie firmy może zespolić parę ludzi, ale też wystawić na niejedną trudną próbę. Jaki biznes wybrać, by wraz z nim rozkwitał zarówno nasz związek, jak i stan wspólnego konta?

Moim zdaniem

Cios w nadzieję
„Ten biznes się nie uda”. Opowiem wam o firmie, o której tak pomyślałem.

Upowszechniamy elitarność
Franczyza bankowa staje się elitarna. Obecnie nie każdy może działać pod szyldem banku. Żeby być dopuszczonym, trzeba wykazać się odpowiednim charakterem. W cenie są doświadczenie w branży oraz pracowitość przy sprzedaży usług.

Fakty Trendy

Pokażą więcej
Salony z bielizną Atlantic zmieniają swój wygląd.

Nowy sklep co miesiąc
W maju Abra Sklepy Meblowe podpisała trzy umowy franczyzowe. Placówki zostaną otwarte w czerwcu i lipcu.

Wojna Carrefoura z dyskontami
Partnerzy Carrefoura mogą stać się frontowym wojskiem w jego krucjacie przeciw dyskontom.

Kto sprzeda najwięcej?
Na rynku przybywa pomysłów na biznes i coraz więcej franczyzodawców wystawia się na Targach Franczyzy. Ale nie wystarczy już tylko być, bo aby przekonać do swojego konceptu potencjalnych partnerów, trzeba się wyróżnić. Jaka branża okaże się targowym hitem w 2013 roku?

Urzędnicy sprawdzą franczyzodawców
Na firmy franczyzowe padł blady strach. Czy urzędnicze kontrole wykryją nieprawidłowości w kolejnych umowach?

Franczyza z drugiej ręki
Firma Family Shop rozpoczęła tworzenie sieci franczyzowych sklepów z używaną odzieżą.

Dżinsy na urodziny
W tym roku marka Pepe Jeans obchodzi 40. urodziny. Z tej okazji do sklepów trafi limitowana kolekcja ubrań.

Porządki po angielsku
Ten rok będzie w sieci Mobile English bardzo pracowity – firma wchodzi ze swoją licencją do kolejnych krajów, przechodzi rebranding i przejmuje od franczyzobiorców placówki, które nie spełniały sieciowych standardów.

Pachnący biznes
Aromanti wprowadza do swoich punktów sprzedaży nowy produkt, który ma wzmocnić pozycję marki na rynku i zwiększyć liczbę klientów.

Firma po amerykańsku
W Warszawie otwarto pierwszą restaurację amerykańskiej sieci Charley`s Philly Steaks. Przedstawiciele firmy zapowiadają otwarcie czterech kolejnych jeszcze w tym roku.

Licencje idą hurtem
Hurtownie spożywcze we franczyzie – to nowy pomysł grupy Bać-Pol.

Stało się

Czerwiec bez EURO
EURO było rok temu, ale wciąż nie ma ani metra, ani autostrad na EURO.

Supertemat

Apteki i salony urody na chorobowym
Apteki potrzebują odnowy w spa. Salony kosmetyczne potrzebują lekarstwa na kryzys. Miniony rok był prawdziwym testem na wytrzymałość – zarówno dla właścicieli salonów urody, jak i aptek. Wszystko wskazuje na to, że na lepsze czasy trzeba będzie jeszcze poczekać.

Zysk nie tylko we włosach
Klienci coraz częściej wybierają te salony, które oprócz usług fryzjerskich oferują zabiegi pielęgnacyjne innych części ciała.

Uroda chce do spa
Właściele salonów kosmetycznych i gabinetów depilacji uczą się na błędach. Otwierają mniej placówek i dbają o dobrą jakość usług.

Tylko dla klienta
W klubach fitness i w salonach urody warto zadbać o innowacyjne usługi lub ofertę dedykowaną określonej grupie klientów.

Recepta jak zrobić aptekę
Otwarcie własnej apteki wymaga znajomości wielu przepisów i... cierpliwości.

Lekarstwo na biznes
Właściciele aptek skrupulatnie liczą przychody. Najlepsze wyniki mają przedsiębiorcy działający w dużych sieciach oferujących rabaty na leki i promocje.

Popyt na zdrowie
Wąska specjalizacja i przemyślany pomysł na biznes to atuty firm sprzedających produkty lub usługi zdrowotne.

W supertemacie przegląd sieci franczyzowych i partnerskich: Jean Louis David, BodyConcept, DepilConcept, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, Yasumi, Mrs.Sporty, Skinial, Dbam o Zdrowie, Apteki Curate, Apteki Nowa Farmacja, Galeria Zdrowia, OpenOptyk.

Sonda

Reklama bez sloganów
Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy – powiedział dr Steuart Henderson Britt, autor książek o zarządzaniu. Postanowiliśmy sprawdzić, z jakich form reklamy korzysta rynek franczyzy.

Wzrośnie spadnie

Gospodarka bez maski
Komunikaty prasowe o gospodarce kipią od niezrozumiałych ekonomicznych sloganów. Co naprawdę chcą nam powiedzieć analitycy, ekonomiści i politycy?

Katalog systemów franczyzowych i partnerskich

425 pomysłów na biznes
Franchising, partnerstwo lub agencja to sposób na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

Własny Biznes

SushiBu w roli głównej
– Dzisiaj coraz trudniej o sukces w gastronomii. Jeśli komuś uda się odzyskać zainwestowane pieniądze po dwóch latach, to należy to uznać za bardzo dobry wynik – mówi Sonia Bohosiewicz, aktorka, właścicielka restauracji SushiBu.

Mam Firmę

Gem, set, zysk
Tenis przestaje być elitarnym sportem. Elitarne natomiast jest prowadzenie biznesu polegającego na obsłudze tenisistów.

Pensjonat potrzebuje gotówki
Prowadzenie pensjonatu czy ośrodka wypoczynkowego to ciężki kawałek chleba. Jesienią i wiosną dużo nie zarobisz, a koszty ponosisz przez cały rok.

Firma na słodko
Lizaki i cukierki większości z nas kojarzą się z dzieciństwem, a Maciejowi Jacyno-Onuszkiewiczowi przede wszystkim z biznesem. Od dwóch lat prowadzi w Warszawie Manufakturę Cukierków.

e-firma

Sklep dla mamy i taty
Firmy z zabawkami najczęściej prowadzą rodzice, którzy szukając prezentów dla swoich pociech, znaleźli intratny pomysł na biznes.

Biznes Regionalny

Biznes dobrze doprawiony
Klientów kupujących bazylię jest tylu, ilu fanów gotowania. Sprzedaż ziół opłaca się, bo to ciągle niszowy biznes w naszym kraju. Niewielka konkurencja oznacza wyższe ceny, a tym samym wyższe zyski plantatorów.

Biznes na Szpilkach

Biznes budowany na doświadczeniu
Niezależnie od płci, dojrzałość emocjonalną, wiedzę i doświadczenie zdobywa się z upływem lat. Kilka zmarszczek buduje zaufanie i wiarygodność. Jednak kobiety muszą o wiele więcej poświęcić i dłużej pracować na swój sukces zawodowy niż mężczyźni.

Znana Marka

Koreański sen o potędze
Słodka historia sukcesu Samsunga zaczęła się od produkcji i sprzedaży cukru.

Jest Sprawa

Czarne chmury nad turystyką
W zeszłym roku zbankrutowało kilka biur podróży. Odbiło się to czkawką na franczyzobiorcach i właścicielach multiagencji turystycznych. Jedni liczyli straty, inni składali do sądów wnioski o upadłość.

ABC Firmy

Niższe koszty w sześciu cięciach
Część firmowych obowiązków można zlecić specjalistom z zewnątrz. Jeśli do tego powalczymy o tańsze raty kredytu i niższe składki ZUS, to w ogólnym rozrachunku możemy liczyć na spore oszczędności w kosztach stałych.

Steki menedżera

Bank nie zrobi się sam
– Franczyza bankowa się zmieniła. Z jednej strony jest bardziej wymagająca, z drugiej oferuje więcej rozwiązań i profesjonalnych narzędzi. Jedno pozostało bez zmian – potrzeba zaangażowania – mówi Tomasz Majewski, zarządzający siecią partnerską Getin Banku.

Mój Franchising

Franczyza motorem napędowym
Im liczniejszy asortyment sklepu z częściami samochodowymi, tym na więcej klientów może on liczyć. Dominik Cyran prowadzący taką placówkę w Częstochowie przez osiem lat działał na własną rękę, aż w końcu zdecydował się na przyłączenie do sieci Auto Partner.

Nasz Tester

Jamnik jest z mięsa
Pies, nawet dobrze przyprawiony, powoduje zgagę. I jak zwykle − wszystko przez Niemców.

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch.


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748