Da Grasso odświeża pizzerie

Jedną ze zmian wprowadzanych w Da Grasso będzie możliwość zamówienia pizzy przez internet.
Poniedziałek
17.06.2013
Firma rozpoczyna właśnie rebranding swoich placówek. Franczyzobiorców czekają zmiany.
 

Centralne zakupy produktów, grupa zakupowa energii elektrycznej, opiekun franczyzobiorcy, a do tego jeszcze odświeżenie wizerunku marki i scentralizowanie działań marketingowych – to wszystko już niebawem stanie się udziałem sieci pizzerii Da Grasso. Zmiany zostały poprzedzone badaniami przeprowadzonymi wśród franczyzobiorców. Na wdrożenie wszystkich nowości Da Grasso daje sobie rok.

- Celem wprowadzanych przez nas zmian jest zwiększenie dochodów franczyzobiorców. Szacujemy, że działania ograniczające koszty oraz zwiększone przychody spowodują, że zyski naszych partnerów wzrosną do 30 proc. do 2014 roku – mówi Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu ds. rozwoju sieci Da Grasso.

Nowy wygląd restauracji i nowe logo to zmiany, które będą widoczne już na pierwszy rzut oka. Klienci będą mogli też zamawiać pizzę przez internet za pośrednictwem strony internetowej Da Grasso. Wprowadzana aranżacja ma być również tańsza w przygotowaniu, co powinno obniżyć koszty inwestycji o ok. 30 proc.

Wszystkie koszty związane z pracami poprzedzającymi rebranding, a więc koszty opracowania nowych materiałów marketingowych, serwet, obrusów, wystrojów lokali, brandingu skuterów i samochodów oraz całej strategii komunikacyjnej poniesie centrala, która zapłaci również za wymianę szyldów we wszystkich restauracjach.

- Po stronie franczyzobiorców zostaną koszty związane z wymianą wyposażenie. Wiele restauracji będzie mogło skorzystać z już istniejących mebli. Proces zmian jest także bardzo "rozciągnięty" w czasie i nie będzie wiązał się z dużym obciążeniem dla naszych partnerów. Dodatkowo wszelkie zakupy prowadzone są przez Centralny System Zakupów, który - dzięki skupieniu się w ramach silnej grupy - znacznie obniża koszty nabycia. Przedsiębiorcy prowadzący lokale gastronomiczne muszą poza tym, co czas jakiś dokonywać wymiany elementów wyposażenia, stąd rebranding będzie w naturalny sposób wpisywał się w proces modyfikacji - mówi Magdalena Piróg.

Wsparciem dla właścicieli pizzerii ma być opiekun franczyzobiorcy, który będzie pomagał w uruchomieniu restauracji, przekazaniu know-how oraz będzie wspierał w prowadzeniu restauracji na co dzień. W ten sposób sieć chce zacieśnić więzy między centralą a franczyzobiorcami Da Grasso.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022