Pizzeria w małym mieście

Krzysztof Petrykowski, dyrektor handlowy Telepizza Poland
Telepizza stawia na rozwój w mniejszych miastach. To nowość, ponieważ hiszpańska sieć jest widoczna przede wszystkim w dużych metropoliach.
Rzeczywiście, o wiele więcej restauracji Telepizzy funkcjonuje w większych miastach. Duże sieci dopiero zaczynają zaglądać miast liczących kilkanaście, kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców. Obecnie zwyczaje konsumenckie w dużych i małych miastach stają się podobne. Ujednolicają się oczekiwania klientów wobec rynku. Niezależnie od miejsca zamieszkania ludzie cenią wysoką jakość usług. Rozwój internetu oraz rosnąca mobilność ludzi sprawiła, że kultura i model życia powoli się ujednolica. Mniejsze miasta są wciąż jednak w fazie nasycania rynku. To co w dużych miastach jest już powszechne, w małych wciąż wzbudza większy entuzjazm. Chcemy to wykorzystać, dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę kierunku rozwoju.
W których częściach Polski planujecie w najbliższym czasie otwarcia?
W województwie wielkopolskim, łódzkim, pomorskim i podkarpackim. Widzimy możliwość uruchomienia tam nawet 20 nowych restauracji. Mamy listę konkretnych miast z odpowiednim potencjałem. Nie wyznaczamy sobie jednak konkretnego terminu realizacji planu. Rocznie otwieramy ok. 10 placówek. Tempo rozwoju zależy od podaży lokalizacji, nastrojów w gastronomii i gospodarce, które mają duży wpływ na decyzje inwestycyjne przedsiębiorców. Jesteśmy dobrej myśli. Co roku sukcesywnie powiększamy zasięg Telepizzy.Na jakie wsparcie może liczyć franczyzobiorca Telepizzy?
Przede wszystkim pomagamy pozyskać lokalizację. Takie działanie przyspiesza start w biznesie. Licencjobiorcy nie tracą bowiem czasu na poszukiwanie nieruchomości na wynajem, tylko od razu szykują się do otwarcia restauracji. Ponadto partnerzy mogą liczyć na gotowy projekt wnętrza restauracji, uczestniczą w szkoleniach wstępnych i bieżących, podobnie jak ich personel. Współpraca franczyzowa z Telepizzą umożliwia działalność w strukturach dużej firmy o międzynarodowym zasięgu. Aktualnie Telepizza posiada 115 restauracji nad Wisłą. Firma funlcjonuje także w Hiszpanii, Portugalii, Chile, Peru oraz Kolumbii. Hiszpańska sieć liczy na całym świecie ponad 1000 restauracji. Rocznie Telepizza sprzedaje w Polsce ponad 6 mln sztuk pizzy. W pierwszych sześciu miesiącach 2013 roku zanotowaliśmy przychody na podobnym poziomie w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
rozmawiała (mk)
ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
– Nie wystarczy usiąść, zamieścić jakieś tam bukiety w internecie i czekać na klienta. Trzeba jak najbardziej poszerzać zakres działalności – mówi Jacek Dybowski, właściciel kwiaciarni Kffiaty.
– Zainwestowałem w branżę kosmetyczną, ponieważ wiem, jak powinien dbać o siebie prawdziwy facet. Proponuję takie produkty, po które sam sięgnąłbym bez wahania – mówi Artur Szpilka, jeden z czołowych polskich bokserów.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali