Biznes ręcznie lepiony

Pierogi to tradycyjne polskie danie, które jednocześnie cieszy się dużą popularnością wśród zagranicznych turystów. Pod logo Pieróg z pieca rozpoczął działalność koncept specjalizujący się w wyrobie jednego produktu. Formuła mobilnego, składanego stoiska umożliwia zarówno działanie w ramach eventów i imprez plenerowych, jak i sprzedaż stacjonarną. Stoisko o wymiarach 2x2 m mieści się w samochodzie, co umożliwia szybką zmianę lokalizacji. Dzięki temu obsługujemy nawet kilka imprez w jeden weekend.
Produkt sprzedawany w punktach Pieróg z pieca to duże pierogi, wielkości dłoni, o różnych farszach i smakach: z kapustą i grzybami, z pieczarkami i cebulą , z mięsem i szpinakiem, a także na słodko z jabłkami. Pierogi podawane na ciepło wraz z gorącym barszczem. Trafia to w gusta polskiego konsumenta i stanowi alternatywę dla typowych dań fast food dostępnych zazwyczaj na różnego rodzaju festynach, imprezach okolicznościowych, koncertach czy festiwalach. Dodatkowo, stoisko spełnia także rolę sklepu – obok dań na gorąco klienci chętnie zaopatrują się w hermetycznie pakowane pierogi do zjedzenia w domu. Za jakość towarów odpowiada centrala, wszystkie pochodzą z tego samego źródła i są dostarczane przez firmę do franczyzobiorców.
- Zapewniamy szkolenie, zatowarowanie oraz pomagamy znaleźć lokalizację z gwarantowaną wyłącznością terytorialną – mówi Zbigniew Boroń, menedżer ds. rozwoju franczyzy Pieróg z pieca. - Stoisko z niezbędnym sprzętem można kupić za 1,6 tys. zł lub wydzierżawić. Dzierżawa jest bezpłatna jeżeli spełnimy określone umową limity sprzedażowe pierogów. Za stoisko z wyposażeniem należy wtedy wpłacić kaucję w wysokości 3,5 tys. zł, zwracaną po zakończeniu współpracy pomniejszoną o koszty amortyzacji.
Firmowych pierogów można spróbować u franczyzobiorców z Lublina, Łodzi, Szczecina, Gorzowa Wlkp., Kętrzyna i Legnicy. Pierogi podawane są zarówno w galeriach handlowych jak i podczas eventów. - Byliśmy na Jarmarku Bożonarodzeniowym i Targach Staropolskich w Łodzi. Pieróg z pieca w najbliższym czasie pojawi się w Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie. To, w jakich lokalizacjach powstaniemy, w dużej mierze zależy od przedsiębiorczości naszych partnerów. Prowadzimy rozmowy z osobami zainteresowanymi otwarciem biznesu w Niemczech i na Wyspach Brytyjskich – dodaje Zbigniew Boroń.
(mbw)

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali