Biznes ręcznie lepiony

Pierogi to tradycyjne polskie danie, które jednocześnie cieszy się dużą popularnością wśród zagranicznych turystów. Pod logo Pieróg z pieca rozpoczął działalność koncept specjalizujący się w wyrobie jednego produktu. Formuła mobilnego, składanego stoiska umożliwia zarówno działanie w ramach eventów i imprez plenerowych, jak i sprzedaż stacjonarną. Stoisko o wymiarach 2x2 m mieści się w samochodzie, co umożliwia szybką zmianę lokalizacji. Dzięki temu obsługujemy nawet kilka imprez w jeden weekend.
Produkt sprzedawany w punktach Pieróg z pieca to duże pierogi, wielkości dłoni, o różnych farszach i smakach: z kapustą i grzybami, z pieczarkami i cebulą , z mięsem i szpinakiem, a także na słodko z jabłkami. Pierogi podawane na ciepło wraz z gorącym barszczem. Trafia to w gusta polskiego konsumenta i stanowi alternatywę dla typowych dań fast food dostępnych zazwyczaj na różnego rodzaju festynach, imprezach okolicznościowych, koncertach czy festiwalach. Dodatkowo, stoisko spełnia także rolę sklepu – obok dań na gorąco klienci chętnie zaopatrują się w hermetycznie pakowane pierogi do zjedzenia w domu. Za jakość towarów odpowiada centrala, wszystkie pochodzą z tego samego źródła i są dostarczane przez firmę do franczyzobiorców.
- Zapewniamy szkolenie, zatowarowanie oraz pomagamy znaleźć lokalizację z gwarantowaną wyłącznością terytorialną – mówi Zbigniew Boroń, menedżer ds. rozwoju franczyzy Pieróg z pieca. - Stoisko z niezbędnym sprzętem można kupić za 1,6 tys. zł lub wydzierżawić. Dzierżawa jest bezpłatna jeżeli spełnimy określone umową limity sprzedażowe pierogów. Za stoisko z wyposażeniem należy wtedy wpłacić kaucję w wysokości 3,5 tys. zł, zwracaną po zakończeniu współpracy pomniejszoną o koszty amortyzacji.
Firmowych pierogów można spróbować u franczyzobiorców z Lublina, Łodzi, Szczecina, Gorzowa Wlkp., Kętrzyna i Legnicy. Pierogi podawane są zarówno w galeriach handlowych jak i podczas eventów. - Byliśmy na Jarmarku Bożonarodzeniowym i Targach Staropolskich w Łodzi. Pieróg z pieca w najbliższym czasie pojawi się w Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie. To, w jakich lokalizacjach powstaniemy, w dużej mierze zależy od przedsiębiorczości naszych partnerów. Prowadzimy rozmowy z osobami zainteresowanymi otwarciem biznesu w Niemczech i na Wyspach Brytyjskich – dodaje Zbigniew Boroń.
(mbw)

ZOBACZ W KATALOGU



















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Platforma Tribeware to inteligentny pośrednik między menedżerem a pracownikami. Wskazuje im drogę do przyjętych celów, nagradza za wykonane zadania i wylicza, co udało się dzięki nim zyskać.
Robert Podleś, właściciel firmy Cobi, zaczynał prowadzić biznes w trudnej komunistycznej rzeczywistości. Dzisiaj jego firma sprzedaje swoje produkty do ponad 40 krajów świata. Ale gdyby nie mama, kto wie jak potoczyłyby się jego losy...
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali